پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

استان فارس: دیدار با خانواده های شهدای منا

استان فارس: دیدار با خانواده های شهدای منا

مدیر حج و زیارت استان فارس و مدیرکل بنیاد شهید استان فارس در روز  شنبه 19 تیرماه  با تعدادی از خانواده های معزز شهدای منا دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان فارس، این دیدارها با حضور زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس، حجت الاسلام جعفری نماینده امام جمعه محترم شیراز ،دکتر شریفانی مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در فارس و محمدی معاون بنیاد شهید استان فارس انجام گرفت و با تعدادی از خانواده های شهدای منا فارس در شهر شیراز دیدار نموده و از آنان دلجوئی کردند.

در حاشیه این دیدار ها ،مدیر حج و زیارت فارس عنوان داشت: با نهایت تلاش در پیگیری مسائل امور شهدای منا ، درخدمت خانواده های معزز شهدای منا هستیم.

همچنین معاون بنیاد شهید استان نیز بیان داشت: پیگیر امور شهدای منا در بنیاد شهید هستیم که انشاالله روال کار به راحتی و سهولت پیش برود .

مسئول محترم نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در فارس و نماینده محترم امام جمعه شیراز  نیز با حضورشان در این دیدار ها سخنانی ارزشمند برای خانواده های معزز شهدای منا ایراد نمودند .

شایان ذکر است که در روزهای آینده این روند دیدارها همچنان ادامه دارد و با دیگر خانواده های محترم شهدای منا نیز دیدار صورت خواهد گرفت

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.