پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری جلسه هماهنگی شورای عالی دهه کرامت در استان فارس

برگزاری جلسه هماهنگی شورای عالی دهه کرامت در استان فارس

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان فارس ، جلسه ای به ریاست معاون محترم امور اجتماعی و معاون محترم فرهنگی استانداری و با حضور تمامی مدیران محترم استانی با عنوان دهه کرامت درتاریخ 95/4/15  در سالن شهید آیت اله دستغیب واقع در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد.

در این جلسه که به موضوع جمع بندی و تصویب برنامه های دستگاهها در دهه کرامت پرداخته شد ؛علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان ،ضمن بیان برنامه های حج و زیارت اعلام نمود:با توجه به اهمیت دهه کرامت انشاءالله نقطه آغازین و بدرقه اعزام کاروان های عتبات عالیات از تاریخ14لغایت 24 تیرماه  از صحن حرم مطهر حضرت اخمد بن موسی شاهچراغ (ع) صورت می پذیرد.

ایشان ضمن بیان  اینکه در دهه کرامت، کاروان هایی که از شیراز به عتبات عالیات اعزام می شوند باید مبدا و مقصد سفر خود را حرم مطهر شاهچراغ(ع) قرار دهند؛ معرفی هر چه بیشتر حضرت احمد بن موسی (ع) در کشور را هدف ارزشمندی دانست و گفت باید در این زمینه تلاش کرد.

زینلی با اشاره به فعالیت 140 دفتر و شرکت خدمات زیارتی مجاز حج و زیارت در استان افزود: این دفاتر و شرکت ها با نامگذاری کاروان های خود با عنوان (حرم تا حرم) به صورت متمرکز از ظرفیت کاروان ها برای معرفی حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) استفاده می کنند.

مدیر حج و زیارت استان فارس خاطر نشان کرد: دارای سه هزار کارگزار زیارتی در استان فارس می باشیم که برای معرفی حضرت احمدبن موسی (ع) در کشور هدف اقدام می کنند و این امر سبب آشنایی مسلمانان کشور عراق با حضرت احمد بن موسی (ع) و رونق گردشگری در استان می شود.

همچنین مدیر حج و زیارت استان فارس بیان داشت : در حال حاضر 24 کاروان در هفته از استان فارس به عتبات عالیات اعزام می شوند که از این تعداد  14 کاروان زمینی و 10 کاروان هوایی می باشد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.