پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جلسه ویژه با کارکنان خانم شاغل در دفاتر زیارتی استان قزوین به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد

جلسه ویژه با کارکنان خانم شاغل در دفاتر زیارتی استان قزوین به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، جلسه ای با حضور کارکنان خانم شاغل در دفاتر خدمات زیارتی استان در مورخ 21 تیرماه، مصادف با روز و هفته عفاف و حجاب، از ساعت 10 الی 12 در دفتر مدیریت حج و زیارت استان قزوین با حضور کارکنان بخش زیارتی و سیاحتی دفاتر خدمات زیارتی استان، کارشناسان عفاف و حجاب ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب استانداری و مدیریت و کارکنان حج و زیارت استان برگزار شد.

کلانتری مدیر حج و زیارت استان ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر و تشکر از بانوان شاغل در دفاتر خدمات زیارتی که باعث گردیدند مدیریت حج و زیارت استان با امتیازی قابل قبول، جزء دستگاههای برتر اداری استان در حوزه عفاف و حجاب گردد، گزارشی از روند اعزامهای عتبات عالیات و همچنین چرایی عدم انجام حج تمتع سالجاری ارائه نموده و بیان داشتند در سالجاری عربستان سعودی با ایجاد سد موجب عدم اجرای حج شد.

مدیر حج و زیارت در خصوص تکریم ارباب رجوع و زائرینافزود: با توجه به اینکه زائرین در وهله اول جهت انجام امور خود به دفاتر خدمات زیارتی مراجعه می نمایند کارمندان بایستی ضمن رعایت حجاب کامل خود در محل کار نسبت به تکریم بیش از پیش زائرین اقدام نمایند.

در ادامه خانم ها قدیانی و عبادی از  کارشناسان عفاف و حجاب ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب استانداری نسبت به تبیین بحث عفاف و حجاب و اهمیت این موضوع در خدمت به زائرین و ارباب رجوع بصورت مبسوط و کامل پرداخته و مقرر گردید این جلسات بصورت ماهانه نیز برگزار گردد.

در پایان با توجه به کسب امتیاز بالا در حوزه عفاف و حجاب از تمامی کارکنان شاغل در دفاتر زیارتی با اهدای هدایایی تقدیر بعمل آمد.

 

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.