مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی: این پرواز ها را سه شرکت کارگزاری زیارتی و سیاحتی تبریز با مشارکت شرکت هواپیمایی کاسپین آغاز کرده اند و گردشگران  در طول اقامت در ایران از دیگر شهرهای کشورمان نیز بازدید می کنند." />

پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حضور گردشگران عراقی در تبریز

حضور گردشگران عراقی در تبریز
مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی: این پرواز ها را سه شرکت کارگزاری زیارتی و سیاحتی تبریز با مشارکت شرکت هواپیمایی کاسپین آغاز کرده اند و گردشگران  در طول اقامت در ایران از دیگر شهرهای کشورمان نیز بازدید می کنند.

مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی از پذیرش گردشگران عراقی در تبریز خبر داد .

 امیر روحی ملکی با اعلام این خبر گفت : براساس برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی سازمان حج و زیارت بدنبال توصیه های مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت و معاون وزیر ارشاد در همایش تبریز و پیگیری های حج و زیارت استان آذربایجان شرقی هر هفته کاروان گردشگران عراقی  وارد فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز می شوند.

 وی گفت : گردشگران عراقی هر هفته در قالب دوکاروان به تعداد 60 نفر به تبریز سفر می کنند تا ضمن بازدید از اماکن گردشگری ، تاریخی و فرهنگی تبریز از جمله تفرجگاه ایل گلی. عون ابن علی. بازار تبریز. روستای کندوان، پس از چند روز اقامت ، به شهر مقدس مشهد و قم جهت زیارت حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س)اعزام خواهند شد.

 مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی افزود : این پرواز ها را سه شرکت کارگزاری زیارتی و سیاحتی تبریز با مشارکت شرکت هواپیمایی کاسپین آغاز کرده اند و گردشگران  در طول اقامت در ایران از دیگر شهرهای کشورمان نیز بازدید می کنند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.