پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت با خانواده های مهاجران الی الله بروجرد دیدار کرد

رئیس سازمان حج و زیارت با خانواده های مهاجران الی الله بروجرد دیدار کرد

رئیس سازمان حج و زیارت کشور روز پنجشنبه با خانواده های حجت الاسلام غلامعباس قاسمی ، جواد چکشی و عباس گودرزی از مهاجران الی الله بروجرد دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، مهندس  سعید اوحدی در دیدار با خانواده حجت الاسلام غلامعباس قاسمی در بروجرد با اشاره به سجایای اخلاقی این شهید والامقام گفت: حجت الاسلام قاسمی قبل از سفر به حج وصیت کرده بود در صورت وفات در مکه دفن شود که این اتفاق نیز افتاد.

وی افزود:  بیش از 460 تن از حجاج ایرانی در حادثه جرثقیل و فاجعه منا در سال گذشته به شهادت رسیدند و سازمان حج و زیارت در کنار دیگر دستگاه های کشور خود را در رسیدگی به امور این شهدای مظلوم و خانواده های داغدارشان مسئول می داند.

خسروی مدیر حج و زیارت استان لرستان نیز در این دیدار حجت الاسلام قاسمی را از روحانیون برجسته بروجرد دانست و اظهار کرد: تمام مردم بروجرد پس از شنیدن خبر شهادت این روحانی عزادار شدند.

محمد خسروی با بیان خاطراتی از مهاجر الی الله حجت الاسلام قاسمی افزود: این روحانی برجسته سال ها برای ترویج آموزه های اسلام تلاش کرد لذا از دست رفتن ایشان ضایعه سنگین و دردناکی بود.

وی درخصوص نحوه برگزاری یادواره شهدای منا گفت: طی تفاهم نامه ای بین سازمان حج و زیارت و بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار است یادواره باشکوهی به منظور گرامیداشت یادو خاطره شهدای منا برگزار شود.

مدیر حج و زیارت لرستان افزود: 33 تن از شهدای فاجعه منا از جمله 13 زائر بروجردی از استان لرستان بودند لذا تلاش بر این است با موافقت رئیس سازمان حج و زیارت یکی از یادواره های شاخص شهدای منای کشور در شهرستان بروجرد برگزار شود.

وی اضافه کرد: چند برنامه جانبی از جمله چاپ تمبر و رونمایی از کتاب نیز در این یادواره در نظر گرفته شده است.

مهندس اوحدی در سفر به بروجرد در نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای منا و گشایش دفتر خدمات مسافرتی زیارتی خاتم الانبیا بروجرد شرکت کرد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.