پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نماينده ولي فقيه درامور حج وزيارت:راه برخورد با افراد متخلف را قانون تعيين كرده است

نماينده ولي فقيه درامور حج وزيارت:راه برخورد با افراد متخلف را قانون تعيين كرده است

نماينده ولي فقيه درامور حج وزيارت با تاكيد براينكه همه مسئولان بايد در خدمت مردم باشند، تصريح كرد: ظاهرا يك عده شعار سال (اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل) را فراموش كرده اند و يكديگر را متهم مي كنند كه اين كار با هيچ معيار شرعي ، عقلي و سياسي سازگار نيست.

حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر اتهام وارد كردن به يكديگر درميان رده هاي مختلف مسئولان نظام را نگران كننده خواند و گفت: اتهاماتي كه بدنبال موج اخير در كشور مطرح مي شود جزء ايجاد ياس ، نااميدي و دلزدگي درمردم تاثير ديگري ندارد.

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت كه در جمع اعضاي شوراي برنامه ريزي و هماهنگي بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت سخن مي گفت با تاكيد براينكه مسئولان نظام براي حل مشكلات بايد دست بدست هم بدهند افزود: با طرح نسبت هاي ناروا به يكديگر، اعتماد مردم به مسئولان زيرسوال خواهد رفت و اينگونه وانمود خواهد شد كه همه مسئولان اهل سوءاستفاده مالي هستند كه اين ظلمي بزرگ به انقلاب و مردم است.

حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر افزود: متهم ساختن يكديگر به سوء استفاده هاي بزرگ مالي جز ايجاد يك اجماع مركب بر عدم صلاحيت طرفين چيز ديگري نصيب مردم نخواهد كرد ، مردم از گذشته تاكنون در همه عرصه ها حاضر بوده و شهيدان فراواني تقديم انقلاب كرده اند، ما همه وظيفه داريم در خدمت اين مردم باشيم و براي حل معضلات جامعه از هيچ كوششي فروگذاري ننماييم.

وي فداكاري هاي مردم در عرصه هاي مختلف را يادآور شد و تاكيد كرد: مردم بايد به آينده اميدوار باشند و احساس كنند شرايط رو به بهبود است.

نماينده ولي فقيه با اشاره به اينكه مقام معظم رهبري در ابتداي امسال شعار اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل را مطرح كردند و در فرصت هاي مختلف بر روي اين مسئله تاكيد دارند، گفت: با طرح اين شعارمردم اميدوار شدند كه يك تحول جدي درحوزه اقتصادي دركشور پديد خواهد آمد ولي ظاهرا يك عده شعار سال را فراموش كرده اند و يكديگر را متهم مي كنند كه اين كاربا هيچ معيار شرعي ، عقلي و سياسي سازگار نيست.

وي با اشاره به مشكلات اقتصادي و بيكاري موجود درجامعه، از مسئولان خواست همه دست بدست هم بدهند و با محور قرار دادن فرمايشات مقام معظم رهبري و راهكارهاي ارائه شده توسط معظم له درآغاز امسال ، براي حل معضلات بزرگ اقدام كنند.

حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر با تاكيد براينكه نبايد مردم را ناديده گرفت، افزود : اگرفردي تخلف كرده راه برخورد با وي را قانون تعيين كرده است. وظايف و مسئوليت هاي قواي سه گانه نيز مشخص است و هركس سوء استفاده مالي كرده بايد هر يك ازقوا به وظايفشان عمل و قاطعانه با او برخورد كنند .

نماينده ولي فقيه با اشاره به اينكه از طرح اينگونه جاروجنجال ها و دامن زدن به آن در رسانه ها تنها دشمن سود مي برد، تصريح كرد: اين مسير ما را به سرمنزل مقصود نخواهد رساند و راه صحيح همان تقوي و ورع الهي است.

وي يادآورشد: اين مسايل در زمان امير مومنان هم اتفاق مي افتاد و آن حضرت وقتي متوجه ميشدند سريع و قلطعانه برخورد مي كردند.

حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر با تاكيد براينكه اگر در جامعه سوءاستفاده اتفاق مي افتد بايد درست و منطقي با آن برخورد شود، اظهار داشت: در اوايل سال آينده انتخابات رياست جمهوري در پيش است و اگراين اتهام زني ها ادامه پيدا كند و اشخاص و رسانه ها هم به آن دامن بزنند به ياس و نااميدي مردم منجر خواهد شد. مسئولان بايد شعار اقدام و عمل را سرلوحه فعاليت هايشان قرار دهند و با تلاش براي كاهش مشكلات، مردم را به آينده اميدواركنند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.