پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حمایت مدیران و کارگزاران کاشان ،آران و بیدگل از برنامه های ریاست سازمان حج و زیارت

  • 16 اردیبهشت 1392
  • 14:18
  • استان ها
  • 0 دیدگاه
  • 2980 بازدید
  • Article Rating
حمایت مدیران و کارگزاران کاشان ،آران و بیدگل از برنامه های ریاست سازمان حج و زیارت
خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج نیوز در حاشیه نشست صمیمانه مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت با مدیران وکارگزاران شهرستان کاشان و بیدگل به میان تعدادی از آنان رفته و دیدگاههای آنان پیرامون برنامه ها و مطالب مطر.حه از سوی حجةالاسلام و المسلمین دکتر موسوی به گفتگو نشسته که بخشی از آن تقدیم خوانندگان عزیز می گردد.
*یکی از مدیران ثابت هتل از حوزه شهرستان کاشان گفتند: آقای دکتر موسوی را فردی بسیار سلیم النفس و شجاع دیدم که توانسته علیرغم سنگ اندازی ها و جوسازی ها اینگونه در جهت تحول در سازمان و حاکمیت مدیریت علمی گام بردارد .من از ایشان متشکرم .
*مدیر راهنما از بیدگل اظهار داشت: حاج آقا موسوی مثل برخی از مسئولان نظام و کشور می خواهد کارهای بزرگ انجام دهد اما عده ای نمی گذارند ولی ما در این راه این سید بزرگوار و پیرو ولایت را دعا می کنیم.
*مدیر راهنما و فعال در امر زیارت عتبات  از شهرستان کاشان گفت :در کاشان شایع شده بود که اینها بی تجربه اند اما با بررسی های که انجام دادم و نگاهی که به برنامه های خوب ریاست سازمان انداختم و امروز وقتی سخنان ایشان را شنیدم متوجه شدم که علم و تجربه ایشان از همه بیشتر است و می تواند آرزوی دیرینه مدیران زیارتی و همچنین زائران ایرانی را برآورده کند.
*یکی از مدیران دفاتر زیارتی کاشان و بیدگل : زائرین انتقاد از شمسا را در رسانه ها می ببینند آنوقت یک عده پیش ما می گویند شما دارید پول زیادی میگیرید و فکر می کنند دفاتر ما همان شمسا است واقعا من از ابتکار جدید آقای موسوی برای شکستن انحصار شمسا تشکر می کنم.خداوند به او طول عمر و سلامتی بدهد.
*مدیر ثابت حج از کاشان: سازمان حج تاکنون چنین رییسی به خود ندیده است که هم روحیه ارزشی ،ولایتمدار و مردمی باشد هم بدنبال منافع شخصی نیست .فقط حیف که عده ای بخاطر دفاع ایشان از حقوق مردم سنگ اندازی می کنند.هر وقت یاد ایشان می افتم وی را دعا می کنم .کاش زیردستان نیز مثل خود وی باشند.
* یکی از مدیران کاروان تمتع اظهار داشت :در زمینه کاهش هزینه های حج جناب آقای دکتر موسوی و همکارانش تلاش زیادی کردند اما در هزینه مبلغ ........ هزار تومان بعنوان کار فرهنگی از زائر حج تمتع می گیرند بسیاری از زائران با مراجعه به مدیران کاروان ها اعلام می کنند ما کار فرهنگی نمی خواهیم چرا اینقدر پول اضافه می گیرید لطفا هزینه ها شفاف تر اعلام شود.

روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.