پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت :

پرداخت تسهیلات سفر به عتبات برای دارندگان فیش عمره نهایی می‌شود

پرداخت تسهیلات سفر به عتبات برای دارندگان فیش  عمره نهایی می‌شود

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از پرداخت تسهیلات بانکی سفر عتبات عالیات برای دارندگان فیش عمره خبر داد و گفت: سازوکار این موضوع در حال نهایی شدن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ محسن نظافتی درباره آخرین تمهیدات اندیشیده شده برای پرداخت تسهیلات سفر عتبات به دارندگان فیش عمره اظهار کرد: هفته گذشته با مسئولان ذیربط در بانک ملی و ملت نشست هایی را برگزار کردیم که امیدواریم تا یک ماه آینده این برنامه مهم عملیاتی شود.

وی ادامه داد: رایزنی‌های لازم برای پرداخت تسهیلات بانکی سفر عتبات به دارندگان فیش  عمره انجام گرفته و امیدواریم مورد اقبال علاقه مندان قرار بگیرد.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت خاطر نشان کرد: در نظر داریم تا برای علاقه مندان به سفر عتبات که دارای فیش حج عمره تسهیلاتی بانکی در نظر بگیریم تا این افراد بتوانند بدون ضامن از وام بانکی بابت سفر  زیارتی بهره بگیرند.

نظافتی افزود: فیش های  عمره به عنوان ضمانت استفاده کنندگان از تسهیلات سفر عتبات خواهد بود و برنامه‌های این کار مهم با بانکهای عامل در حال انجام است و به‌زودی اعلام خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: در نظر داریم تا حداقل یک میلیون تومان تسهیلات برای این سفر زائران عتبات عالیات در نظر بگیریم که البته رقم نهایی منوط به جلسات آتی با بانکها و تعیین تکلیف در این باره است.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.