پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدیر حج و زیارت استان گیلان

تشويق مديران و عوامل زيارتي جهت حضور در اجتماع اربعین حسینی (ع)

تشويق مديران و عوامل زيارتي جهت حضور در اجتماع اربعین حسینی (ع)
همه عوامل و مدیران زیارتی جهت هر چه با شکوهتر نمودن اجتماع عظیم اربعین حسینی (ع) وارد این عرصه شوند.
با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص هر چه با شکوهتر برگزار نمودن اربعین حسینی (ع) و همچنین مردمی ماندن این اجتماع عظیم، صبح امروز مورخ 95/05/11 جلسه ای در محل حج و زيارت استان گيلان با حضور  مدیر حج و زیارت و نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گیلان و کارگزاران زیارتی تشکیل گردید.
در این نشست حجت الاسلام محمدرضا شفیعی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گیلان به اقدامات و جلساتی که با ائمه جمعه شهرستان های مختلف در خصوص چگونگی ثبت نام و برگزاری اربعین حسینی (ع) امسال برگزار نمودند توضیحاتی ارائه نمودند.
سپس در ادامه جلسه حسن فعال ضمن تشویق همه کارگزاران و عوامل زیارتی نسبت به حضور  بیشتر در این عرصه، تلاش در جهت هر چه مردمی تر برگزار شدن این اجتماع عظیم را خواستار شد.
فعال افزود: ضمن اعلام به همه مديران دفاتر تاكيد مي نمايم در حج سال جاري زايرين ايراني به دليل صدور ويزاي الكترونيكي امكان اعزام از هيچ كشور ثالثي را نخواهند داشت پس به نحوي به اطلاع مردم رسانده شود تا فريب عده اي سودجو را  نخورند
مدیر حج و زیارت گیلان اعلام داشت: پیش ثبت نام عتبات عالیات برای اعزام از تاریخ 13 شهریور الی 15 آبان که در آن عرفه، تاسوعا و عاشورا می باشد از 5 الی 15 مرداد ماه در حال انجام می باشد.
فعال بیان داشت: 14 الی 20 مردادماه مقارن با هفته اول ذیقعده امسال همانند سال های گذشته به عنوان هفته حج می باشد.
فعال در ادامه جلسه اعلام داشت: طبق آمارهای موجود و مقایسه آن با 4 ماهه اول سال گذشته، اعزام زائر به عتبات عالیات با رشد 15.6 درصدی صورت گرفته است.
در پایان نیز حسن فعال مدیر حج و زیارت گیلان در خصوص اقدامات صورت گرفته در جهت مقابله با افراد و دفاتر غیرمجاز در امر اعزام زائر به کشور عراق مواردی را بیان نمود.
محمد گرانمایه امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.