پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جلسه آموزشی سماح ویژه کاربران رایانه دفاتر زیارتی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

جلسه آموزشی سماح ویژه کاربران رایانه دفاتر زیارتی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
جلسه آموزشی سامانه ثبت نام پیاده روی ایام اربعین (سماح) در آمفی تئاتر حج و زیارت استان با حضور مسئولین رایانه دفاتر و شرکتهای خدمات زیارتی حج و زیارت استان آذربایجان شرقی طی دو جلسه برگزار گردید.

جلسه آموزشی سامانه ثبت نام پیاده روی ایام اربعین (سماح)  با حضور مسئولین رایانه دفاتر و شرکتهای خدمات زیارتی حج و زیارت استان آذربایجان شرقی در آمفی تئاتر حج و زیارت استان طی دو جلسه برگزار گردید.

در این جلسه ضمن اشاره به راه اندازی سامانه سماح در راستای صدور ویزای زائرین اربعین و ساماندهی و برنامه ریزی عزیمت متقاضیان ایام اربعین، توضیحاتی در خصوص قابلیت ها و امکانات سامانه سماح به مسئولین رایانه دفاتر و شرکت های خدماتی زیارتی استان ارائه گردید.

در ادامه با اشاره به اینکه تنها راه اخذ ویزای اربعین، ثبت نام و طی مراحل مربوطه در سامانه سماح می باشد، تاکید گردید کلیه اقدامات لازم برای اخذ روادید متقاضیان در سامانه سماح ثبت و پیگیری گردد.

کلیه مشتاقان زیارت اربعین می توانند از ساعت 9 صبح روز شنبه 16 مرداد ماه با مراجعه مستقیم به سامانه اینترنتی سماح به نشانی samah.haj.ir  و یا مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی سراسر کشور نسبت به نام‌نویسی برای زیارت اربعین در سامانه مذکور اقدام نمایند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.