پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بزودی تفاهم‌نامه پرداخت وام به ودیعه گذاران عمره با بانک ملی امضا می‌شود

بزودی تفاهم‌نامه پرداخت وام به ودیعه گذاران عمره با بانک ملی امضا می‌شود

اوحدی از بکارگیری کلیه ظرفیت‌های سازمان حج و زیارت برای انجام فریضه حج تمتع در سال آینده خبر داد و گفت: قطعا سهمیه حج تمتع امسال برای سال آینده لحاظ می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ «سعید اوحدی» در حاشیه همایش بزرگ گرامی داشت سالروز ورود آزادگان سرافراز کشورمان در سالن علامه فیض دانشگاه کاشان درگفت وگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، از اجرای برنامه بسیار جامع سفر به عتبات عالیات خبر داد و گفت : برای زائرین ودیعه گذار عمره تفاهم نامه‌ای را با بانک ملت امضا کرده‌ایم و مبلغ یک و نیم میلیون تومان وام برای کلیه ودیعه گذاران عمره در بانک ملت درنظر گرفته ایم.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه فیش کلیه ودیعه گذاران در بانک ملت پایدار است، گفت : مبلغ یک و نیم میلیون وام بدون ضامن و با کمترین فرایند اداری بانکی به ودیعه گذاران پرداخت می‌شود تا بتوانند  به سفر عتبات عالیات بروند.

وی با اشاره به اینکه این وام از طریق بانک ملت در اول شهریور ماه در اختیاز زائرین بانک ملت قرار می‌گیرد، گفت: امیدواریم بزودی این تفاهم نامه با بانک ملی هم انجام  شود تا بتوانیم زمینه سفر و توسعه فرهنگ زیارت را افزایش دهیم.

وی افزود : امیدواریم بر اساس قولی که بانک ملت داده است بتوانیم برای خانواده های ودیعه گذاران نیز این وام را پرداخت کنیم .

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.