پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ثبت‌نام ۸۰ هزار نفر برای حضور در راهپیمایی اربعین

ثبت‌نام ۸۰ هزار نفر برای حضور در راهپیمایی اربعین

معاون سازمان حج و زیارت : تاکنون ۸۰ هزار نفر در سامانه سماح برای راهپیمایی اربعین و دریافت روادید نام نویسی کرده‌اند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ حمید محمدی ، درباره آخرین وضعیت ثبت‌نام زائران برای دریافت روادید حضور در راهپیمایی اربعین گفت: تاکنون 80 هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند. 

وی با بیان اینکه فاصله زمانی مناسبی تا آغاز راهپیمایی اربعین وجود دارد، افزود: آمار فعلی ثبت‌نام خوب است، ولی زائران معمولاً ثبت‌نام خود را به دقایق پایانی و انتهایی فرصت باقی مانده موکول می‌کنند. 

آقای محمدی با تأکید بر اینکه زائران اربعین باید از فرصت زمان فعلی ثبت‌نام در سامانه استفاده کرده و آنرا به لحظات پایانی موکول نکنند، گفت: بهتر است زائران بدانند افرادی که زودتر ثبت‌نام کنند، مزیت‌های بیشتری نسبت به دیگر زائران دارند. 

معاون سازمان حج و زیارت درباره این مزیت‌ها تصریح کرد: دریافت سریع‌تر روادید و همچنین تاریخ پیشنهادشده خروج از مرز توسط سامانه و همچنین انتخاب داوطلبانه از سوی زائر و عدم ازدحام در مرزها بخشی از مزیت‌هاست. 

محمدی با بیان اینکه از هفته آینده صدور ویزای زائران ثبت نام شده آغاز خواهد شد، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار نیست روادیدی در مرزها صادر شود که این کار برای عدم ازدحام در آن مناطق است.

وی افزود: امیدواریم صدور روادید زائران اربعین بر اساس برنامه زمان بندی سازمان حج و زیارت انجام گیرد.

معاون سازمان حج و زیارت بیان کرد:  طبق تصمیم دولت عراق و اصرار آنها قرار نیست روادید برای ورود به این کشور در موسوم اربعین لغو شود.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.