پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

یاد و خاطره شهدای منا در سراسر استان آذربایجان شرقی گرامی داشته می شود

یاد و خاطره شهدای منا در سراسر استان آذربایجان شرقی گرامی داشته می شود
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران در اولین جلسه هماهنگی گرامیداشت یاد وخاطره شهدای منا در آذربایجان شرقی ، با اعلام این خبر گفت: در روز عرفه و عید قربان، مراسم بزرگداشت و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای منا برگزار خواهد شد.

اولین جلسه هماهنگی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا در آذربایجان شرقی با حضور قاسم صمدیان مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران آذربایجان شرقی ، امیر روحی ملکی مدیر حج و زیارت استان، و نمایندگان دستگاه های اجرایی و خانواده های شهدای منا ، در محل اداره کل بنیادشهید استان تشکیل شد.

 

قاسم صمدیان مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران با اعلام این خبر که یاد و خاطره شهدای منا با مشارکت کلیه دستگاه ها و نهادها بصورت مردمی در تمامی شهرستان های استان آذربایجان شرقی گرامی داشته می شود، گفت: در تبریز یکشنبه 21 شهریور ماه ، روز عرفه در محل گلزار مطهر شهدا و روز دوشنبه 22 شهریور ماه بعد از اقامه نماز عید سعید قربان از ساعت 10 الی 12 قبل از ظهر در مسجد طوبی ، مراسم بزرگداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران با قدردانی از تلاش های انجام گرفته ، در جریان برگزاری مراسم بزرگداشت و اربعین شهدای و الامقام منا ، از مردم و تمامی دستگاههای اجرایی و نهادهای استان خواست در برگزاری و گرامیداشت یاد وخاطره شهدا وترویج فرهنگ ایثار و شهادت ،تمام تلاش و اهتمام خود را بکار ببندند.

 

امیر روحی ملکی مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گزارشی از وقایع و اتفاقات رخ داده در حج سال 1394 و جنایت رژیم آل سعود و نحوه خدمات رسانی به حجاج را به حاضرین ارایه و آمادگی مدیریت حج و زیارت استان را در بزرگداشت این مراسم اعلام کرد.

 

در این جلسه مقرر شد ، ضمن تولید برنامه های کیفی، ابعاد مختلف حادثه دلخراش و شهادت حجاج عزیز، در جریان حج تمتع سال 1394 و بی کفایتی و جنایات رژیم آل سعود ، در برگزاری مراسم حج و همچنین برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا بصورت ملی، از طریق رسانه های جمعی و بخصوص صدا و سیما اطلاع رسانی گردد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.