پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در گفت و گو با معاون سازمان حج و زیارت؛

روند برگزاری جشنواره شهید رجایی و انتخاب برگزیدگان این جشنواره تشریح شد

روند برگزاری جشنواره شهید رجایی و انتخاب برگزیدگان این جشنواره تشریح شد

معاون سازمان حج و زیارت گفت: سازمان حج و زیارت امسال برای اولین بار موفق شد جشنواره شهید رجایی را بطور مستقل برگزار نماید.

«محمد آزاد» معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی این سازمان در خصوص برگزاری جشنواره شهید رجایی بمناسبت هفته دولت گفت: با پیگیری های بعمل آمده  سازمان حج و زیارت امسال برای اولین بار جشنواره شهید رجایی را بطور مستقل برگزار نماید.

وی در خصوص دریافت مجوز برگزاری این جشنواره توضیح داد: مجوز برگزاری این جشنواره در تاریخ 10 خرداد ماه امسال در جلسه ای که با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شد، براساس مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شورای راهبردی توسعه مدیریت وزارت ارشاد صادر گردید.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان حج و زیارت ادامه داد: بر اساس دستور العمل اجرایی جشنواره شهید رجایی در سال 94 تمامی وزارتخانه ها و سازمان های وابسته به آنها صرفاً یکبار مورد ارزیابی قرار می گیرند و از بین آنها وزارتخانه برتر تعیین می گردد همچنین تعداد سازمان های مستقل وابسته به وزارت خانه ها که بیش از 23 دستگاه می باشند نیز مورد ارزیابی قرار می گیرند و از بین آنها سازمان برتر تعیین می شود.

آقای آزاد در ادامه بیان کرد: پس از ابلاغیه مصوبه مربوط از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای راهبردی مدیریت توسعه سازمان حج و زیارت در جلسه ای که 23 خرداد ماه برگزار گردید کمیته ای تحت عنوان «کمیته برگزاری جشنوراه شهید رجایی»  تشکیل داد که آن کمیته برای بررسی موضوع جلسات متعددی برگزار کرد که در جلسات تصمیم گیری شد که از 32 واحد استانی و 11 واحد ستادی بر اساس معیار و شاخص های اختصاصی و عمومی مورد نظر کمیته، 4 واحد استانی و یک واحد ستادی همچنین 5 نفر از مدیران، سرپرستان و کارکنان برگزیده و به ریاست محترم سازمان که رئیس شورای راهبردی توسعه مدیریت را بر عهده دارند، برای تقدیر از آنها معرفی شوند.

معاون سازمان حج و زیارت در خصوص فرآیند بررسی و انتخاب شاخصهای مورد نظر کمیته برگزاری جشنوراه شهید رجایی اعلام کرد: 20 محور برای واحد های استانی و دریافت نظارت استان ها و جمع بندی آنها تعیین گردید و محورهای 20 گانه به واحدهای ستادی جهت اظهار نظر در خصوص صحت اظهارات با مستندات سازمانی ارائه گردید. واحدهای استانی در 4 سطح تقسیم بندی و از هر سطح یک واحد برتر بر اساس جمیع جهات مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت : بر اساس ارزیابی عملکرد سیستم سازمان مدیریت و برنامه ریزی از سطح یک استان آذربایجان شرقی، از سطح دو استان قم ، از سطح 3 استان خراسان جنوبی و از سطح 4 استان قزوین برگزیده کمیته جشنواره تعیین شدند.

وی ادامه داد: در سطح ستادی هم با توجه به وجود یک سهمیه، «اداره کل امور مالی» به عنوان واحد نمونه ستادی انتخاب گردید.

معاون سازمان حج و زیارت همچنین بیان کرد: در حوزه نیروی انسانی با توجه به توانمندی و ویژگی های فردی و عملکرد موفق آقایان حمید محمدی بعنوان مدیر ارشد موفق، محسن نظافتی و محمد تقی قادری مشترکاً بعنوان مدیر موفق، آقای حسن نیک روش بعنوان کارشناس برتر و هادی نباتی نیز بعنوان کارمند برتر تعیین شدند که طی مراسمی که صبح امروز یکشنبه با حضور رئیس محترم سازمان حج و زیارت برگزار گردید، با اهدای لوح سپاس از زحمات این عزیزان تقدیر بعمل آمد.

 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.