پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

صبح امروز با حضور مهندس اوحدی؛

آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در سازمان حج و زیارت برگزار شد

آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در سازمان حج و زیارت برگزار شد

مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی،  صبح امروز در سازمان حج و زیارت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، مهندس اوحدی در این مراسم  برگزاری این جشنواره در سازمان حج و زیارت را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این جشنواره در قالب دستورالعمل های اداری و بر اساس شاخص های معلوم شده از خدمتگزاران نمونه تقدیر بعمل می آید، بایستی در جایگاه دیگری بزرگوارانی که در خصوص مسائل شهدای مظلوم منا در صحنه عملیات، در حوزه های تفحص و شناسایی پیکرهای مطهر شهدا و اطلاع رسانی و اطلاعات و آمار و ... در کمیته های مختلف ستاد بحران فعالیت کردند همچنین عزیزانی که در داخل کشور در استان ها تلاش خالصانه ای در این خصوص داشتند، تقدیر شوند.

وی در این آیین که در آستانه مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم فاجعه منا برگزار گردید، به ظرفیت های موجود در استان ها اشاره کرد و از مدیران این سازمان خواست تا با دستورالعملی که به دفاتر حج و زیارت استان ها ابلاغ خواهد شد، دیدار و دلجویی با خانواده های محترم شهدای مظلوم منا و رسیدگی به مسائل آنان در این ایام را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس سازمان حج و زیارت در سخنانش به سفر اخیرش به استان قم و دیدار با خانواده های معظم شهدای منا اشاره کرد و گفت: با توجه به سجایای اخلاقی این شهدای مظلوم که در گفتگو با خانواده این بزرگواران برای ما آشکار می شود، این بزرگواران برای شهادت انتخاب و برگزیده شده بودند.

مهندس اوحدی به دیدار روز گذشته اش با استاندار قم اشاره و بیان کرد: با وجود همه تلاش های صورت گرفته در استان ها مسائل شهدای منا با جدیت پیگیری و مسائل تا انتها دنبال شود.

وی در سخنانش به برنامه های سازمان حج و زیارت در خصوص مراسم اربعین اشاره داشت و از مدیران حج و زیارت استان ها خواست از ظرفیت های استانی و کارگزاران زیارتی استان ها برای خدمات رسانی به زائران اربعین غافل نشوند و در خدمات دهی به زائران اربعین حضور جدی و فعال داشته باشند.

در انتهای این مراسم که با حضور معاونان و مدیران ستادی سازمان حج و زیارت تشکیل شده بود، از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی تجلیل به عمل آمد.

این گزارش حاکی است بر اساس ارزیابی های صورت گرفته و شاخص های تعیین شده در این جشنواره در سطح یک حج و زیارت استان آذربایجان شرقی، درسطح دو حج و زیارت استان قم، درسطح 3 حج و زیارت استان خراسان جنوبی و در سطح 4 حج و زیارت استان قزوین برگزیده این جشنواره ، همچنین در سطح ستادی هم اداره کل امور مالی به عنوان واحد نمونه ستادی انتخاب گردید.

این گزارش می افزاید: در حوزه نیروی انسانی با توجه به توانمندی و ویژگی های فردی و عملکرد موفق آقایان حمید محمدی معاون امور حج و زیارت سازمان حج بعنوان مدیر ارشد موفق، محسن نظافتی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت و محمد تقی قادری مدیرکل دفتر بودجه، تحول اداری و فناوری اطلاعات  مشترکاً بعنوان مدیران موفق سازمان حج ، آقای حسن نیک روش بعنوان کارشناس برتر و هادی نباتی نیز بعنوان کارمند برتر تعیین شدند که طی مراسمی که صبح امروز( یکشنبه) با حضور رئیس محترم سازمان حج و زیارت برگزار گردید، با اهدای لوح سپاس از زحمات این عزیزان تقدیر بعمل آمد.

همچنین در این مراسم که با حضور مسئولین سازمان حج و زیارت برگزار گردید، از زحمات مسعود مجردی از مدیران پیشکسوت سازمان حج و زیارت که پیش از این مسئولیت مدیریت حج و زیارت استان خراسان رضوی و سالها ریاست ستاد مکه در حج را بر عهده داشت ، با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.