پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تاکید استاندار قم بر نمایش ابعاد فاجعه منا برای جهانیان

تاکید استاندار قم بر نمایش ابعاد فاجعه منا برای جهانیان

استاندار قم، گفت: برگزار کنگره شهدای منا می تواند ابعاد گسترده این فاجعه را برای جهانیان روشن سازد.

به گزارش ایسنا منطقه قم، سید مهدی صادقی در دیدار با اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت کشور با اشاره به صبر و نجابت خانواده شهدای منا در برابر این فاجعه، اظهار کرد: باید برای تسکین غم و اندوه این عزیزان از هیچ گونه خدمتی فروگذار ننماییم.

وی در آستانه سالگرد این فاجعه و شهادت حجاج بیت الله الحرام در مراسم حج سال گذشته بر مظلومیت این شهدا تأکید و تصریح کرد: برگزار کنگره شهدای منا می تواند ابعاد گسترده این فاجعه را برای جهانیان روشن سازد.

در ابتدای این دیدار نیز مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت کشور با اشاره به برنامه برگزاری مراسم های سالگرد شهدای منا در سراسر کشور، افزود: این مراسمات با محوریت بنیاد شهید و ایثارگران هر استان و با مشارکت سازمان های مردم نهاد و بسیج برگزار خواهد گردید.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر تشکیل کنگره شهدای منا در 6 ذی الحجه مقارن با 17 شهریور ماه، افزود: این کنگره با حضور همه خانواده های شهدای منا برگزار خواهد گردید.

مهندس اوحدی همچنین با بیان برگزاری مراسم هایی در 14 کشور داغدار در فاجعه منا افزوداین مراسم ها نیز با برنامه ریزی و هماهنگی جمهوری اسلامی ایران در این کشورها برگزار خواهد گردید.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.