پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار مدیر حج و زیارت استان آذربایجان شرقی با خانواده معظم شهدای منا در استان

دیدار مدیر حج و زیارت استان آذربایجان شرقی  با خانواده معظم شهدای منا در استان
اامیر روحی ملکی- مدیر حج و زیارت استان آذربایجان شرقی با همراهی تعدادی از کارگزاران و مدیران حج تمتع حج و زیارت استان، با خانواده شهدای منا در استان، حاج محمد رضا جلالی و حاج محمد حسین خجسته، در منزل آن دو شهید حضور یافته و با ایشان دیدار نمودند.

امیر روحی ملکی، مدیر حج و زیارت استان آذربایجان شرقی با همراهی تعدادی از کارگزاران و مدیران حج تمتع استان، با خانواده شهدای منا ، حاج محمد رضا جلالی و حاج محمد حسین خجسته،  دیدار نمودند.

در حاشیه این دیدارها، آقای روحی ملکی ضمن اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای منا در روز عید قربان، برای خانواده های معظم این شهدا از خداوند متعال صبر و شکیبایی و اجر مسئلت نمودند و گفتند سازمان حج و زیارت با همکاری سایر ارگانها تمام توان خود را در جهت حل مشکلات این شهدای بزرگوار به کار خواهد گرفت.

ایشان در ادامه ضمن اشاره به کمیته حقیقت یاب فاجعه منا و مشکلات عدیده ای که به دلیل نبود ارتباط سیاسی بین دو کشور به وجود آمده است گفتند: فرامین مقام معظم رهبری در این مسیر، راهگشا و پشتوانه معنوی سازمان حج و زیارت بود.

خانواده های محترم این شهدای بزرگوار از شکوه و عظمت مراسم استقبال و یادبود این شهدا و همچنین  اقدامات سازمان حج و زیارت در این خصوص تقدیر و تشکر نمودند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.