پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

خانواده شهدای منا چهارشنبه این هفته به دیدار رهبری می‌روند

خانواده شهدای منا چهارشنبه این هفته به دیدار رهبری می‌روند

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: خانواده شهدای منا چهارشنبه این هفته به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت از بجنورد، سعید اوحدی پیش از ظهر امروز در جمع خانواده  شهدای منای خراسان شمالی بیان کرد: یکی از خواسته‌های خانواده شهدا منا دیدار با مقام معظم رهبری بود از این‌ رو چهارشنبه این هفته و همزمان با ایام  شهادت زائران منا خانواده آنها به دیدار رهبری می‌روند.

وی با اشاره به اینکه محدودیتی برای حضور تعداد خانواده شهدا برای این دیدار وجود ندارد، اظهار کرد: به‌طور حتم سخنان مقام معظم رهبری تسکینی بر دل‌های خانواده شهدای منا خواهد بود که امیدواریم از منویات ایشان بهترین استفاده شود.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: همچنین برنامه کاروان راهیان نور را برای خانواده شهدا از طرف سپاه خواهیم داشت و شرکت‌کنندگان از مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برای امسال دعای عرفه را فراخوان دادیم تا در مصلاهای استان‌ها برگزار شود، تصریح کرد: مراسم محوری دعای عرفه با گرامیداشت یاد شهدای منا در تهران در مصلای تهران برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت از تشکیل موکب برای زائران کربلا هم خبر داد و گفت: اربعین امسال پنج موکب توسط خانواده حادثه منا اداره شده و به زائران خدمات ارائه خواهند داد.

وی با اشاره به برنامه دیدار خانواده حادثه منا با رهبری هم یادآور شد: خانواده شهدای منا چهارشنبه این هفته هم به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند.

به گزارش فارس، 15 زائر استان خراسان شمالی در فاجعه منا به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.