پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مراسم بزرگداشت شهدای منا در استان خراسان شمالی برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای منا در استان خراسان شمالی برگزار شد

اولین سالروز شهدای منا با حضور جناب آقای مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت روز یک شنبه 14 شهریورماه در بجنورد برگزار گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت خراسان شمالی ، آقای مهندس اوحدی معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت جهت شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای منا و دیدار با خانواده های محترم ایشان، به استان خراسان شمالی سفر نمودند .

بر اساس این گزارش مراسم بزرگداشت سالروز شهدای منا با مشارکت بنیاد شهید و ایثارگران ، نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مدیریت حج و زیارت از ساعت 10 الی 12 در محل مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار و با حضور خانواده های معزز شهدای منا و جمعی از مسئولین استان و کارگزاران زیارتی برگزار گردید.

رئیس سازمان حج و زیارت آشفتگی مدیریتی و بی کفایتی عوامل سعودی را در تشدید تبعات این فاجعه موثر دانست و شرحی از پیگیری های امدادی ، شناسایی پیکرهای مطهر شهدا و انتقال آن ها به کشور اسلامی ایران و تاثیر بیانات مقام معظم رهبری در تغییر رویکرد و تعامل عوامل عربستان سعودی را بیان کرد .

مهندس اوحدی در ادامه به استناد آیات قرآن از شهداء به عنوان شاهدان زنده ای که در نزد پرودگار خود از روزی های معنوی بهره مند هستند یاد نمود و گفت: به گفته قرآن کریم شهدا برای خانواده ها و نزدیکان خود بشارت دهنده خیر هستند .

در این مراسم ، آقای نوروزیان معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گزارش مختصری از اقدامات انجام شده در استان جهت پیگیری امور مربوط به حادثه منا در استان ارائه نمودند .

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.