پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دعاي عرفه و مراسم اولين سالگرد شهداي منا برگزار مي شود

دعاي عرفه و مراسم اولين سالگرد شهداي منا برگزار مي شود

ستاد برگزاري مراسم دعاي عرفه و بزرگداشت شهداي منا در اطلاعيه اي اعلام كرد: مراسم دعاي عرفه و بزرگداشت اولين سالگرد شهداي فاجعه منا، روز 21 شهريورماه در مصلي امام خميني (ره) برگزار مي شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت ، در آستانه روز عرفه و سالگرد فاجعه منا، ستاد برگزاري مراسم دعاي عرفه و بزرگداشت شهداي منا اطلاعيه اي صادر كرد.


متن اطلاعيه به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

رهبر معظم انقلاب اسلامي: فاجعه منا نبايد به فراموشي سپرده شود

با تبريك فرارسيدن روزعرفه به اطلاع مردم متدين، انقلابي وهميشه در صحنه مي رساند، همنوا با عرفه امام حسين (ع) و درگراميداشت اولين سالگرد شهداي فاجعه منا مراسم ويژه اي روز نهم ذي الحجه (21 شهريورماه) در مصلي امام خميني (ره) تهران برگزار مي شود.

اين آئين روحاني كه با حضورامت مومن و خداجو و خانواده معظم شهداي منا از ساعت 15 آغاز خواهد شد، فرصت ديگري است تا ضمن محكوم كردن جنايات رژيم آل سعود در سالگرد كشتارحجاج بي‌گناه و ايجاد فاجعه منا و حادثه مسجدالحرام، اراده خود را در حمايت از فرمايشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) به نمايش بگذاريم.

در اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر، نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني سخنراني و حاج ميثم مطيعي دعاي عرفه را قرائت خواهد كرد و به صورت زنده از رسانه ملي پخش خواهد شد.

ازهمۀ شيفتگان مناجات به درگاه الهي دعوت مي شود درآستانه طلوع عيد سعيد قربان در اين مراسم معنوي وعرفاني حضور يافته و ضمن دعا و نيايش، ياد و خاطره شهداي مظلوم فاجعه منا را گرامي دارند.

مصلي امام خميني (ره) از ساعت 14 آماده استقبال از امت بصير و خداجوي خواهد بود و هموطنان در محدوده مصلي براي انتخاب مسير از تابلوهاي راهنما و عوامل انتظامات بهره گيري كنند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.