پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سنندج - سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس شامگاه شنبه در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در سنندج تشییع شد.

سنندج - سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس شامگاه شنبه در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در سنندج تشییع شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان به نقل از خبرگزاری  ایرنا، آیین تشییع شهدای گمنام دوران جنگ تحمیلی با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، جمعی از فرمانده هان نظامی و انتظامی و خانواده های معظم شهدای این استان برگزار شد

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در این آیین گفت: این شهدا جزو 114 شهید گمنامی هستند که با تازگی از مرز دریایی جمهوری اسلامی ایران وارد میهن شده اند .

سرهنگ محمدرضا شرف بیانی افزود: بر اساس تصمیم کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، قرار شد این شهدای گرانقدر مهمان مراسم روز عرفه مردم ایران اسلامی در استان های مختلف باشند .

وی اضافه کرد: پیکر این سه شهید گمنام که مربوط به عملیاتهای والفجر1 در منطقه فکه، کربلای 4 در منطقه ام الرصاص و عملیات خیبر در جزیره مجنون تفحص شده اند قرار است در سه شهر سنندج، قروه و بیجار در روز عرفه نمادی از غربت شهدای منا، مراسم برائت از مشرکین و دعای عرفه باشند

وی اظهار کرد: بی شک حضور این شهدا در مراسم برائت از مشرکین روز عرفه، پیام خاصی هستند چرا که این عزیزان نمایندگان پیام رسان ارزشهای دفاع مقدس در غربت بوده اند و در واقع امروز تلفیقی از پیام شهدای منا و شهدای دفاع مقدس است .


سرهنگ شرف بیانی گفت: این شهدا قرار است بعد از حضور در مراسم روز عرفه در سه شهر استان کردستان، به تهران منتقل و در آنجا تدفین شوند .

گفتنی است مدیر حج و زیارت استان و جمعی از کارکنان و کارگزاران زیارتی در این مراسم حضور داشتند ، و در برگزاری مراسم همکاری لازم را بعمل آوردند.

روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.