پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

معاون سازمان حج و زیارت :

حال مصدومان ایرانی حادثه انفجار کپسول در نجف خوب است

حال مصدومان ایرانی حادثه انفجار کپسول در نجف خوب است
معاون سازمان حج درباره آخرین وضعیت ۸ زائر ایرانی نجف که در انفجار کپسول گاز نانوایی مصدوم شده‌اند، گفت: این افراد دچار مصدومیت جزئی شده بودند و حال این افراد مساعد است و همه مصدومان این حادثه با انتقال به درمانگاه هلال احمر مداوا و با حال عمومی خوب مرخص شدند.

حمید محمدی  درباره آخرین وضعیت 8 زائر ایرانی گفت: این افراد دچار مصدومیت جزئی شده بودند و الحمد الله حال این افراد مساعد و اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی با بیان اینکه همه مصدومان این حادثه با انتقال به درمانگاه هلال احمر مداوا و با حال عمومی خوب مرخص شدند گفت: مشکلی برای زائران ایران در نجف وجود ندارد.

معاون  سازمان حج و زیارت درباره آخرین وضعیت ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح اظهار داشت: تاکنون بیش از 150 هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

محمدی خاطرنشان کرد: تکمیل پروسه ثبت نام زائران ایران مشتاق حضور در راهپیمایی اربعین در سامانه سماح نیز بزودی انجام خواهد شد به طوری که پس از ثبت نام در سامانه، زائران باید وجوه صدور ویزا را به صورت ریالی به حساب‌های متمرکز 3 بانک ملی، ملت و سپه واریز می‌کردند و سپس آنها معادل ارزی آن را به سفارت عراق در تهران پرداخت کنند که این پروسه نیز از طریق سامانه سماح فردا بزودی آغاز خواهد شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.