پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

صدور ویزا برای زائران اربعین از هفته آینده/ایجاد ۵ موکب شهدای منا

صدور ویزا برای زائران اربعین از هفته آینده/ایجاد ۵ موکب شهدای منا
رئیس سازمان حج و زیارت کشور از صدور ویزا برای زائران اربعین از هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ مهندس سعید اوحدیبا اشاره به آمار تعداد ثبت نامی های صورت گرفته در سامانه «سماح» برای حضور در پیاده روی اربعین اظهار داشت: در مجموع بیش از ۱۵۰ هزار نفر تا کنون در این سامانه ثبت نام کرده اند.

وی با تاکید بر لزوم اخذ ویزا توسط زائران اربعین عنوان کرد: تا کنون کشور عراق پذیرایی خوبی از زائران ایرانی در مراسم اربعین داشته و باید به حق حاکمیتی کشور عراق در زمینه اخذ ویزا احترام بگذاریم.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور با تاکید بر اینکه گرفتن ویزا برای حضور در این مراسم الزامی است گفت: در این راستا با هماهنگی که با کنسولگری کشور عراق صورت گرفته از هفته آینده در چهار نقطه کشور کار صدور ویزا برای زائران آغاز می شود.

اوحدی همچنین بر لزوم ثبت نام زائران در سامانه پیش بینی شده طی روزهای اول تاکید کرد و گفت: زائران ثبت نام خود را در این سامانه به روزهای آخر موکول نکنند.

وی بیان کرد: با توجه به استقبال خوب مردم برای حضور در مراسم اربعین، پیش بینی می شود بیش از دو میلیون نفر از کشور ایران زائر اربعین داشته باشیم.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور همچنین به ایجاد پنج موکب با عنوان موکب «شهدای منا» اشاره کرد و اظهار داشت: از این تعداد سه موکب در مرزهای مهران، چزابه و شلمچه و دو موکب نیز در شهرهای کربلا و نجف مستقر می شوند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.