پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برای حضور در مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم منا؛

رئیس سازمان حج و زیارت به استان سمنان سفر کرد

رئیس سازمان حج و زیارت به استان سمنان سفر کرد

رئیس سازمان حج و زیارت امروز (جمعه) بمنظور شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم منا به استان سمنان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ مهندس اوحدی در آغاز برنامه سفرش به استان سمنان با حضور در منزل شهید صرفی از شهدای مظلوم منا در دامغان با خانواده ایشان دیدار و از آنان دلجویی کرد.

براساس این گزارش، رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان در ادامه سفرش با حضور در دانشگاه آزاد واحد شاهرود در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان این دانشگاه که هم دوره شهید یونسیان از شهدای مظلوم منا بودند، شرکت کرده و به سخنرانی در خصوص فاجعه غمبار منا و دلایل وقوع آن و همچنین سجایای اخلاقی شهدای دو حادثه تلخ حج گذشته پرداخت.

این گزارش حاکی است مسئولین و استادان ونیز دانشجویان دانشگاه آزاد شاهرود نسبت به آن شهید بزرگوار وخانواده و پدر و مادرایشان  ادای احترام کرده و صحنه های بسیار زیبایی از ابراز ارادت و وفاداری نسبت به شهید و خانواده ایشان را به نمایش گذاشتند.

گفتنی است در پایان این مراسم لوح تقدیری به دانشجویان برگزیده و نیز استادان ، با دست اقای مهندس اوحدی و پدر شهید یونسیان که خود از جانبازان ۷۰ درصدی هشت سال دفاع مقدس می باشند و رئیس دانشگاه ، اهدا شد.

رئیس سازمان حج در ادامه سفرش به استان سمنان، برای دیدار با سه خانواده شهید مسجدالحرام راهی یکی از شهرستانهای اطراف شاهرود شد.

 

 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.