پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت:

در دو دهه اخیر بیش از 15 هزار نفر قربانی بی کفایتی سعودی ها شده اند

در دو دهه اخیر بیش از 15 هزار نفر قربانی بی کفایتی سعودی ها شده اند

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در دو دهه اخیر بیش از 15 هزار نفر قربانی بی کفایتی سعودی ها شده اند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ مهندس سعید اوحدی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهدای فاجعه منا در شهرستان دورود لرستان با بیان اینکه بنا بر آیات قرآن ، عربستان هیچ گونه حق حاکمیت بر مسجد الاحرام ، قبرستان بقیع و کعبه را ندارد افزود: هر کجا اسمی از حج در قران آمده است خداوند آن را متعلق به همه مسلمانان جهان دانسته و حق حاکمیت را به هیچ حکومتی نداده ، بنابراین هیچکس هم حق سد کردن راه مسلمانان برای زیارت این اماکن را ندارد.

وی افزود: امروز منطقه آبستن اتفاقات بزرگی است و اگر عربستان روابط خود با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را رو می کند نشان می دهد که این فرقه هیچ گونه اساس و پایه دینی ندارد.

مهندس اوحدی ادامه داد: پیام رهبر معظم انقلاب به حجاج و فرمایشات تاریخی ایشان در دیدار با خانواده های شهدای منا به گونه ای بود که طی 37 سال گذشته سابقه نداشته است که رهبر معظم انقلاب در مقابل کشوری اینگونه سخن بگویند که این امر خود نشان دهنده مظلومیت و عظمت شهدای منا است.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: رهبر معظم انقلاب با این فرمایشات خود آب پاکی را بر روی بسیاری از تحلیل گران ریختند و به دنبال سخنان مقام معظم رهبری در بسیاری از کشورهای اسلامی اعلام انزجارها و همایش های بزرگی علیه وهابیت و سعودی ها شکل گرفت که در داخل کشور نیز باید نخبگان و فرهیختگان و با درس از فرمایشات مقام معظم رهبری به موضوع تفکرات انحرافی بپردازند.

مهندس اوحدی همچنین گفت: اگر مظلومیت شهدای هسته ای باعث به رسمت شناساندن حق هسته ای کشور شده ، مظلومیت شهدای منا نیز باعث از بین رفتن و نابودی سعودی ها خواهد شد.

وی در بخشی از سخنانش گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشان خود بر تشکیل کمیته حقیقت یاب تاکید داشته اند تا حقیقت و واقعیت فاجعه منا مورد بررسی قرار گیرد.

مهندس اوحدی افزود: ترس حاکمان عربستان از این کمیته نشان دهنده مجرم بودن آنان است.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.