پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مشاور رییس جمهور و رییس سازمان حج و زیارت با نمایندگان بعثه مراجع معظم تقلید در مدینه منوره دیدار کرد.

مشاور رییس جمهور و رییس سازمان حج و زیارت با نمایندگان بعثه مراجع معظم تقلید در مدینه منوره دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی حج نیوز به مدینه منوره : حجةالاسلام و المسلمین دکتر موسوی مشاور محترم رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت در نخستین روز کاری خود در مدینه صبح روز پنج شنبه بهمراه هیاتی بلندپایه از معاونان و مدیران سازمان ،ضمن حضور به بعثه های مراجع معظم تقلید قم و نجف اشرف مستقر در شهر مدینه ،با نمایندگان آیات عظام دیدار و گفتگو کرد.
آقای دکتر موسوی پیرامون هدف از انجام این دیدارها در نخستین روز کاری خود گفت: مراجع معظم تقلید تکیه گاه محکم اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند ،بدون تردید دیدگاهها و نظرات آنان می تواند برای ما در عرصه خدمت رسانی به حجاج بیت الله الحرام راهگشا باشد.ایشان در همین زمینه افزود:اولین هدف اینجانب از دیدار با نمایندگان مراجع معظم تقلید اطلاع از نظرات آنها و بهره جستن از پیشنهادت این عزیزان در راستای بهبود کارها و نیز تحقق حج ابراهیمی است.آقای دکتر موسوی گفت: از همین امروز ما را ردیف اعضای بعثه خود قرار دهید تا ان شاالله در کنارهم ضمن جامه عمل پوشاندن به سفارش ها و رهنمودهای مراجع بزرگوار زمینه تحقق حج ابراهیمی را فراهم سازیم.
آقای دکتر موسوی در آغاز این برنامه با سرپرست و اعضای بعثه حضرت آیةالله جوادی آملی در هتل السلام دیدار کرد و سپس در محل استقرار بعثه آیةالله شیخ جعفر سبحانی حضور یافت و نماینده ایشان را در جریان آخرین اقدامات اجرایی در راستای تسهیل امور زائرین و خدمات رفاهی ارائه شده قراردادند. در ادامه مشاور محترم رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت با سرپرست بعثه حضرت آیةالله صافی گلپایگانی دیدار و گفتگو کرد .در ساعت 11و 45 دقیقه جناب حجةالاسلام و المسلمین دکتر موسوی با سرپرست بعثه آیةالله عبدالکریم موسوی اردبیلی دیدار و گفتگو کرد .
مقصد بعدی ریاست محترم سازمان حج و زیارت دیدار و گفتگو با نماینده حضرت آیةالله العظمی سیستانی بود.آیةالله محمدرضا شهرستانی با به استقبال دکتر موسوی مشاور محترم رییس جمهور آمد و در سخنان کوتاهی وجود آقای موسوی با چند ویژگی ممتاز از جمله آشنایی با زبان دیپلماتیک و نفوذ کلام در راس سازمان حج و زیارت را یک فرصت مهم و تایخی خواند که باید آنرا در موقعیت فعلی مغتنم شمرد .
دیدار پایانی ریاست سازمان حج و زیارت در محل بعثه آیةالله مکارم شیرازی بود که حجةالاسلام و المسلمین نظری منفرد ضمن تقدیر و سپاس از زحمات و تلاش های ریاست سازمان و سایر بخش های مربوطه برای فعالان این عرصه دعا کردند.در پایان حجةالاسلام و المسلمین موسوی نماز جماعت ظهر و عصر را در بعثه آیةالله العظمی مکارم شیرازی بجای آورد.
لازم به یادآوری است این نوع دیدارها و گفتگو با سرپرستان و اعضای بعثه های مراجع معظم تقلید  تاکنون در نوع خود بی نظیر بوده و با استقبال و خرسندی نمایندگان حضرات آیات مواجه گردید.



مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.