پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حضور رئیس سازمان حج در مراسم یادواره و بزرگداشت شهدای منا در اصفهان

حضور رئیس سازمان حج در مراسم  یادواره  و بزرگداشت شهدای منا در  اصفهان

رئیس محترم سازمان حج و زیارت  صبح امروز (جمعه دوم مهر) با حضوردر حسینه جواد الائمه (ع) اصفهان  در  مراسم یادواره شهدای مظلوم منا استان اصفهان شرکت کرد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ مهندس سعید اوحدی در این مراسم که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: به برکت خون شهدا و شهدای مدافع حرم و به عزت شهدا و حماسه هایی که شهدا آفریدن ایران سربلند ترین کشور هاست.

وی با اشاره به کارشکنی های عربستان در زمینه حج و همچنین بی کفایتی ها و بی لیاقتی های آن رژیم در خصوص فاجعه منا بیان کرد: اگر ما در مجالسی که شرکت می کنیم باید افشاگری فتنه های وهابیت باشیم.

اوحدی با بیان اینکه فاجعه منا اوج همه خباثت ها و بد رفتاریها و کارشکنی ها  و بداخلاقی های عربستان در برخورد با حجاج خانه خدا را نشان داد، اظهار داشت: بفرموده مقام معظم رهبری تنها صدای رسایی که در آن سرزمین شنیده می شد صدای جمهوری اسلامی بود و نهیب تاریخی رهبر انقلاب که فرمودند اگر کوچکترین بی احترامی به ابدان مطهر شهدا صورت گیرد، این اقدام بی پاسخ نخواهدماند و  پاسخ ما سخت و خشن خواهد بود.

رئیس سازمان حج بیان کرد: با سخنان و نهیب تاریخی رهبر انقلاب در دانشگاه افسری نوشهر در هشتم مهرماه سال گذشته،  کار انتقال پیکرهای مطهر شهدا که با بهانه جویی سعودی ها همراه بود، سرعت گرفت .

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در ماجرای فاجعه منا جای تعجب است که چرا عربستان برای رسیدگی به کمیته حقیقت یاب سنگ اندازی می کند.

مهندس اوحدی با اشاره با بیانات مقام معظم رهبری در دیدار خانواده های شهدای منا ، رسیدگی به خانواده ها ، پیگیری حقوقی فاجعه منا و تشکیل کمیته حقیقت یاب را از مطالبات جدی معظم له در خصوص  فاجعه غمبار برشمرد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.