پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

فرمانده نیروی انتظامی : زائران اربعین حتماً در سامانه سماح ثبت نام کنند

فرمانده نیروی انتظامی : زائران اربعین حتماً در سامانه سماح ثبت نام کنند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: درخواست ما از زائران اربعین این است که حتما در سامانه سماح ثبت نام کرده و تا فرصت کافی در اختیار دارند، نسبت به تعویض یا تمدید تاریخ اعتبار گذرنامه خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ؛ سردار حسین اشتری در نخستین روز از هفته ناجا درتشریح اقدامات و برنامه‌های پلیس در یک سال گذشته گفت: هفته ناجا از روز جمعه با شعار «همه با هم برای امنیت و آرامش» آغاز شده است. یکی از اهداف ما در هفته ناجا ارتقا ارائه خدمات به مردم و افزایش ظرفیت‌هاست. یکی از دیگر از اهداف ما ارتباط با مردم و نخبگان است که این هدف از طریق مختلف انجام می‌شود.

اشتری درباره اقدامات انجام شده از سوی پلیس برای تامین نظم و امنیت عزاداری دهه اول محرم در سراسر کشور گفت: هماهنگی‌های لازم میان مسئولان هیات‌های مذهبی و هیات‌ها انجام شده است.

وی که در یک برنامه زنده تلویزیونی صحبت می‌کرد، از زائران عتبات در ایام اربعین نیز گفت: درخواست ما از زائران عتبات این است که حتما در سامانه سماح ثبت نام کرده و تا فرصت کافی در اختیار دارند، نسبت به تعویض یا تمدید تاریخ اعتبار گذرنامه خود اقدام کنند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.