پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ديداركارگزاران زيارتي استان يزد با نماينده ولي فقيه درامور حج و زيارت

ديداركارگزاران زيارتي استان يزد با نماينده ولي فقيه درامور حج و زيارت

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت از افتتاح دو هتل در كربلا و نجف براي اسكان زائران ايراني در آينده نزديك خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر نماينده ولي فقيه در امورحج و زيارت با حضور در جمع كارگزاران زيارتي استان يزد ازمديران دفاتر خدمات زيارتي خواست تا براي جذب زائران عتبات عاليات بيشتر تلاش كنند.


نماينده ولي فقيه از برخورد قاطع دستگاه قضائي با كاروان هاي آزادبر و افراد غير مجازي كه در زمينه سفر به عتبات عاليات فعاليت مي كنند خبر داد و افزود: سازمان حج وزيارت ظرفيت هاي خوبي را براي زائران اعزامي به عتبات فراهم كرده است و دفاتر خدمات زيارتي مي توانند درقالب بسته هاي متنوعي كه ارائه مي شود براي جذب زائر اقدام كنند.

وي اضافه كرد: به زودي دو هتل در كربلاي معلي و نجف اشرف كه براي اسكان زائران ايراني با مشاركت بخش خصوصي و نظارت سازمان حج و زيارت ساخته شده اند افتتاح خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر درادامه به بيان ابعاد مختلف فاجعه منا پرداخت و گفت: مسئولين سعودي درابتداي شروع اين فاجعه با كارشكني و كوتاهي در امر رسيدگي به حادثه ديدگان باعث افزايش تعداد شهدا شدند.

وي با ابراز گلايه از اظهارات غير مسئولانه بعضي از افراد و رسانه ها درحوزه حج ، كارشكني مسئولين سعودي را در عدم پذيرش زائران ايراني در حج 95 يادآور شد و افزود: ما از موضع عزت و اقتدار موضوع حج را دنبال خواهيم كرد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.