پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

قشقاوي: لغو صدور ويزا براي اربعين صحت ندارد

قشقاوي: لغو صدور ويزا براي اربعين صحت ندارد

معاون كنسولي و پارلماني وزارت امور خارجه، لغو صدور ويزا براي زائران اربعين را كذب دانست و گفت: همه زائران اربعين بايد ويزا داشته باشند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت ، حسن قشقاوي در جمع خبرنگاران در ارتباط درباره ويزاي اربعين، اظهارداشت: همه بايد ويزا تهيه كنند و اين موضوع كه صدور ويزا لغو شده صحت ندارد.


وي ادامه داد: طرف عراقي اصرار دارد كه حتما ويزا بدهيم با توجه به اينكه ۴۰ دلار پول ويزا مي شود نه به نفع ماست نه به نفع آن كشور كه ويزا صادر نشود.

قشقاوي افزود: افرادي كه بدون ويزا به عراق مي روند در صورت دستگيري با قوانين سخت با آنها برخورد مي شود و بايد به قوانين كشور ميزبان احترام گذاشت.

معاون كنسولي و پارلماني وزارت امور خارجه گفت: از ۲۰ محرم ۱۲ دفتر در استان ها اقدام به تحويل ويزا اقدام مي كنند. در حال حاضر در چهار مركز استان اهواز، كرمانشاه، تهران و مشهد صدور ويزا انجام مي شود.

قشقاوي درباره استرداد مجرمان به كشور، با اشاره به اينكه ۳ هزار مجرم در سراسر جهان داريم كه نسبت به جمعيت ايران بسيار كم است، افزود: هر سال تقريبا يك سوم از مجرمان به كشور مسترد مي شوند و اميدواريم استرداد مجرمان با همه كشورها انجام شود.

وي گفت: با ۷۵ كشور در بحث انتقال محكومان و معاضدت قضائي همكاري داريم.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.