پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ادامه دیدارهای مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج با نمایندگان و بعثه های مراجع تقلید

ادامه دیدارهای مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج با نمایندگان و بعثه های مراجع تقلید
به گزارش گروه خبری اعزامی حج نیوز به مدینه منوره : آقای دکتر موسوی مشاور محترم رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت در ادامه سلسله دیدارهای عمومی خود، صبح امروز جمعه با تعدادی از نمایندگان و سرپرستان بعثه های مراجع معظم تقلید شیعیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه خبری اعزامی حج نیوز به مدینه منوره : آقای دکتر موسوی مشاور محترم رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت در ادامه سلسله دیدارهای  خود، صبح امروز جمعه با تعدادی از نمایندگان و سرپرستان بعثه های مراجع معظم تقلید شیعیان دیدار و گفتگو کرد.حجةالاسلام و المسلمین دکتر موسوی،هدف از برگزاری این نشست ها را تقویت همگرایی مسئولان حج با مراجع معظم تقلید و بهره جستن از رهنمودهای آنان در راستای برگزاری مطلوب و شایسته حج تمتع سال 91 دانست.

در همین چارچوب و در نخستین بخش برنامه کاری، مشاور محترم رییس جمهور با سرپرست و اعضای بعثه حضرت آیةالله العظمی وحید خراسانی  مستقر در مدینه منوره دیدار کرد.

در نشست حجةالاسلام و المسلمین کاشانی عضو بعثه آیةالله وحید ضمن تشکر از تلاش های و زحمات جناب آقای دکتر موسوی در راستای برگزاری مطلوب حج تمتع سالجاری گفت: بحمدالله امسال کارهای خوبی در زمینه خدمات رسانی به حجاج ایرانی و حفظ کرامت آنها انجام شده است و ما دعا می کنیم که خداوند به حضرتعالی توفیق بدهد و یقیین بدانید که شما موفق هستید.

این حج آبروی تشیع است و برگزاری مطلوب و شایسته آن باعث عزت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی می گردد .ما و شما یک دست هستیم .  ادامه ایشان با تمجید از برگزاری موفقیت آمیز نخستین دعای کمیل حجاج ایرانی در مدینه منوره به ذکر خاطره ای از یک زائر ایرانی گفت: دیروز پیش از برگزاری دعای کمیل با یک زائر ایرانی در مسجد النبی (ص) مواجه شدم که با توسل به حضرت زهرا (س) از انفاس قدسی بی بی دو عالم می خواست در اجرای مراسم کمک نماید با اینکه وی یک شهروند عادی بود.و خطاب به حضرت زهرا (س) می گفت یا فاطمه زهرا من این دعای کمیل را به شما سپردم پس کمک نمایید.

دومین دیدارآقای دکترموسوی مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت با سرپرست و اعضای بعثه آیةالله عزالدین زنجانی و اطلاع از فعالیت ها و نظرات آنان بود.بعد از آن دکتر موسوی و هیات همراه  با اعضای بعثه مرجع عالیقدر حضرت آیةالله نوری همدانی در مدینه منوره دیدار و گفتگو کرد.

طی این ملاقات حجةالاسلام والمسلمین صالحی خوانساری با سپاس از عنایت ریاست محترم سازمان حج و زیارت به بعثه های مراجع و ارتباط تنگاتنگ ایشان با آیات عظام گفت : الحمدالله با تلاش ها و پیگیری های جنابعالی امسال مشکل خاصی برای زائران ایرانی بوجود نیامده و حجاج بیت الله الحرام در زمینه برگزاری دعای کمیل و زیارت قبرستان بقیع برخلاف سال های گذشته با هیچ  مانع و مشکلی مواجه نشده اند.و برخورد دولت عربستان تاکنون بسیار مطلوب بوده است.

آخرین دیدار رییس سازمان حج و زیارت با سرپرست و اعضای بعثه آیةالله شبیری زنجانی از مراجع تقلید قم مقدسه بود که ایشان ضمن ارائه گزارش کوتاهی ازفعالیت های انجام شده برای برگزاری مطلوب حج از دیدگاهها و نظرات بعثه آیةالله زنجانی مطلع گردید.

مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.