پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

خوزستان:سومين جلسه آموزرشي توجيهي کاربران دفاترپستي جهت ثبت نام زايرين اربعين

خوزستان:سومين جلسه آموزرشي توجيهي کاربران دفاترپستي جهت ثبت نام زايرين اربعين
سومين جلسه اموزشي توجيهي کاربران دفاترپستي خوزستان جهت ثبت نام زايرين اربعين حسيني (ع) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي دفتر حج و زيارت خوزستان، جلسه آموزشي توجيهي کاربران دفاتر پستي شهرستانهاي سوسنگرد،هويزه و دشت آزادگان امروز يکشنبه نوزده مهرماه برگزار شد.
در اين جلسه ابتدا آقاي ستايش کيا مديرعامل شرکت مرکزي خوزستان سفردر خصوص نحوه همکاري دفاتر پستي و همچنين شفاف کردن موضوعاتي از قبيل هزينه هاي صدور ويزا و بيمه و راهنماي زايرين مطالبي را ايراد کردند
در ادامه حاج عبدالامام حويزاوي مسئول آموزش  حج و زيارت خوزستان نيز در خصوص چگونگي نحوه همکاري دفاتر پستي و تعامل انها با شرکت مرکزي و دفاتر زيارتي خوزستان توضيحاتي ارائه داد و گفت: هدف از انعقاد تفاهم نامه با دفاتر پست ارایه خدمات سریع دقیق به زایران اربعین و کم کردن تردد و رفت وامد ها و ارسال ویزا به آدرس علاقه مندان بدون دریافت هزینه ارسال مرسوله است.وی افزود: نگاه حج و زیارت در این طرح نگاه دینی و معنوی است. کاربران محترم در بررسي مدارک زايرين بخصوص گذرنامه دفت لازم را داشته تا حقي از زايري ضايع نشود و سعي شود در اين خصوص تمام قوانين و مقررات برعايت شود.
در ادامه مراسم آقاي شرفي کارشناس سازمان حج و زيارت سامانه سماح جهت ثبت نام زايرين را به صورت عملي به حاضرين آموزش دادند.
لازم به ذکر است جلسات آموزشي اول و دوم در شهرستانهاي دزفول ، شوش ، شوشتر و خرمشهر، شادگان و آبادان برگزار شد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.