پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار اعضای ستاد اربعین حسینی استان آذربایجان شرقی با امام جمعه تبریز

دیدار اعضای ستاد اربعین حسینی استان آذربایجان شرقی  با امام جمعه تبریز
چهارمین جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان آذربایجان شرقی با حضور اعضای این ستاد در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز برگزار شد.

آیت‌الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در این نشست راهپیمایی اربعین را بی‌سابقه‌ترین اجتماع بشری و مانور قدرت شیعیان در برابر اسلام‌ستیزان و داعشیان توصیف کرد و با تاکید بر جذب مشارکت‌های مردمی در خدمت‌رسانی به زایران اربعین، هماهنگی کامل همه دستگاه‌های مسوول در این زمینه را خواستار شد.

استاندار آذربایجان شرقی نیز با بیان این که راهپیمایی اربعین حسینی، نمایش عشق و علاقه مردم به خاندان رسالت و کنگره عظیم اهل بیت است، گفت: خدمت‌رسانی شایسته و در خور شان زایران امام حسین(ع) وظیفه ماست و با تمام توان در این جهت تلاش خواهیم کرد.

دکتر اسماعیل جبارزاده با اشاره به ماموریت استان آذربایجان شرقی در ایام اربعین، گفت: آن‌چه از طرف ستاد مرکزی اربعین به این استان محول شده برپایی موکب خدمت‌رسانی در مرز مهران است و همه امکانات استان باید در این جهت متمرکز شود.

وی با اشاره به این که ستاد اربعین آذربایجان شرقی در سال گذشته از ۴۵۰ هزار زایر در مرز شلمچه پذیرایی کرد، افزود: با توجه به این عملکرد موفق، پذیرایی روزانه از ۳۰ هزار نفر در سال جاری تکلیف سنگینی نیست و مطمئنا دستگاه‌های استان از عهده این ماموریت برخواهند آمد.

جبارزاده با بیان این که این ماموریت همه ساله ادامه خواهد داشت، گفت: باید امکانات خود را به نحوی سامان‌دهی کنیم که در سال‌های بعد نیز قابل استفاده باشد و در درازمدت باید امکانات ثابت و ماندگار نیز ایجاد کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که به همه وظایف خود در قبال زایران اربعین عمل خواهیم کرد، افزود: انجام این ماموریت وظیفه همه دستگاه‌هاست و باید نیازمندی‌های موکب آذربایجان شرقی در مرز مهران در موعد مناسب تامین شود، در عین حال این موضوع نباید ماموریت دستگاه‌ها در داخل استان را تحت‌الشعاع قرار دهد.

در این نشست روسای کمیته‌های تخصصی ستاد هماهنگی اربعین حسینی گزارشی از اقدامات انجام یافته برای خدمت‌رسانی به زایران امام حسین(ع) در ایام اربعین در مرز مهران ارایه کردند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.