پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران:

همايش اربعين حسيني موجب تقويت وحدت مي شود / تجمع زائران اربعين حسيني در ساري

همايش اربعين حسيني موجب تقويت وحدت مي شود / تجمع زائران اربعين حسيني در ساري

به گزارش روابط عمومي مدیریت حج وزیارت مازندران  عليرضا يونسي رستمي، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران در جلسه ستاد مديريت و ساماندهي زائرين اربعين حسيني استان با اشاره به اين كه اربعين، بزرگ ترين همايش سياسي، اجتماعي، فرهنگي و ديني ماست، ياد آور شد: مردم ايران اسلامي و عاشقان حضرت امام حسين (ع) با شركت در اين گردهمايي عظيم، تبعيت خود را از دستورات الهي و آموزه هاي آن امام همام اعلام مي كنند كه در هيچ شرايطي زير بار ظلم نمي روند و هرگز دست از حمايت حق بر نخواهند داشت.

يونسي با بيان اين كه مردم والاي ما با حضور در اربعين حسيني، رخداد ديني، مذهبي و فرهنگي بزرگي را رقم مي زنند، گفت: براي تمامي امور احتمالي و نيازهاي زوار بويژه از سوي موكب داران، پيش بيني هاي لازم صورت گيرد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران با اشاره به اين كه همايش اربعين حسيني يك اقدام ملي است و همه بايد بدور از مسايل صنفي چونان يد واحد در اين راستا اهتمام نمايند و نهايت همكاري را مبذول دارند، افزود: گردهمايي اربعين حسيني، يكي از بي بديل ترين تجمعات ديني و مذهبي است كه به وحدت ملي كمك مي كند.

وي از برگزاري تجمع زائران اربعين حسيني در 14 آبان ماه جاري در مركز استان خبر داد و اظهار داشت: از اين فرصت براي تبيين بهينه اهداف همايش اربعين و ايجاد شور حسيني در ميان زائران و مشتاقان آل الله بهره گيري شود.

معاون استاندار، تاكيد كرد: از ظرفيت شبكه هاي مجازي براي تنوير افكار عمومي، تبيين معرفت حسيني و اطلاع رساني بهنگام به زائران استفاده شود.

در اين جلسه مدير كل امنيتي و انتظامي استانداري و دبير ستاد مديريت و ساماندهي زائران اربعين حسيني و نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان و مدیر حج وزیارت استان و ديگر اعضاي اين ستاد به ارايه گزارش اقدامات و فعاليت هاي خود در اين راستا پرداختند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.