صبح امروز اعزام نخستین گروه از زائران گیلانی عتبات عالیات به صورت هوایی پس از پنج سال وقفه با بدرقه‌ی استاندار گیلان در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت انجام گرفت." />

پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نخستین پرواز زائران گیلانی عتبات عالیات با بدرقه‌ی استاندار گیلان

نخستین پرواز زائران گیلانی عتبات عالیات با بدرقه‌ی استاندار گیلان
صبح امروز اعزام نخستین گروه از زائران گیلانی عتبات عالیات به صورت هوایی پس از پنج سال وقفه با بدرقه‌ی استاندار گیلان در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت انجام گرفت.

صبح امروز اعزام نخستین گروه از زائران گیلانی عتبات عالیات به صورت هوایی پس از پنج سال وقفه، با بدرقه‌ی استاندار گیلان در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت انجام گرفت.

دکتر محمدعلی نجفی با حضور در فرودگاه سردار جنگل رشت در جمع زائران به پیگیری‌های خوب استان در برقراری پرواز مستقیم از رشت به بغداد پس از پنج سال وقفه اشاره کرد و گفت: برای اولین با استقرار نمایندگان کنسولگری عراق در رشت برای زائران اربعین حسینی که در سال‌های گذشته برای دریافت ویزا به مرز و استان های همجوار مراجعه می‌کردند، از امروز در استان روادید صادر می‌شود.

استاندار گیلان به پیش‌بینی تهیدات لازم در ستاد اعزام زائران اربعین حسینی اشاره و اظهار داشت : تمامی تسهیلات و امکانات برای ورود زائران خارجی عتبات عالیات از مرکز آذربایجان نیز مهیا شده است.

وی افزود: طبق پیش بینی صورت گرفته 20 هزار نفر زائر از استان گیلان به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی اعزام می‌شوند .

دکتر محمدعلی نجفی گفت: تمامی تلاش ها بر این است که زائران در امنیت کامل به زیارت مشرف و در صحت و سلامت به کشور باز گردند.

این پرواز در قالب 3 کاروان با تعداد 120 نفر انجام گرفت که یک شب در کاظمین، 3 شب در کربلای معلی و 3 شب نیز در نجف اشرف اقامت دارند و با پرواز نجف به رشت باز خواهند گشت.

محمد گرانمایه امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.