پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

صدور رواديد اربعين توسط نمايندگي كنسولگري عراق در تبريز از امروز

صدور رواديد اربعين توسط نمايندگي كنسولگري عراق در تبريز از امروز
مديركل حج و زيارت آذربايجان شرقي با اشاره به استقرار نمايندگان كنسولگري عراق در تبريز گفت: رواديد اربعين حسيني از امروز در تبريز صادر مي شود.

امير روحي ملكي مدیر حج و زیارت استان: تاكنون بیش ۱4 هزار نفر از اين استان براي سفر به كربلا در اربعين حسيني در سامانه سماح ثبت نام كرده اند.

وي ادامه داد: ثبت نام از زائران اربعين حسيني(ع) از ۱۶ شهريور ماه آغاز و با توجه به تجربه سال هاي گذشته آمار ثبت نام كنندگان در روزهاي پاياني افزايش خواهد يافت.

روحي با بيان اينكه در سالجاري امكان تشرف به اربعين فقط از طريق دريافت رواديد از سامانه سماح امكان پذير است، ادامه داد: متقاضيان مي توانند با مراجعه به سامانه اينترنتي samah.haj.ir و يا با مراجعه به دفاتر كارگزاري نسبت به ثبت نام در سامانه سماح اقدام كنند.

وي اظهاركرد: پوشش بيمه اي براي تمامي ثبت نام كنندگان در سامانه سماح اجباري است و تمامي زائريني كه در سامانه سماح ثبت نام مي كنند تحت پوشش خدمات درماني هلال احمر در داخل و خارج از كشور خواهند بود.

مديركل حج و زيارت آذربايجان شرقي با اشاره به اينكه تمام هزينه ثبت نام سفر اربعین به صورت اينترنتي دريافت مي شود، از مشتاقان زيارت كربلاي حسيني خواست در دفاتر غيررسمي ثبت نام نكرده و هيچگونه وجه نقدي پرداخت نكنند.

وي مدت زمان اقامت در عراق را براي زائران اربعين ۲۰ روز اعلام كرد و از كساني كه مايل به شركت در پياده روي اربعين حسيني هستند خواست كه ثبت نام خود را به روزهاي پاياني موكول نكنند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.