پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اطلاعيه ويژه دانشجويان متقاضي سفر اربعين؛

مشمولين بر اساس قوانين سازمان نظام وظيفه مي توانند از كشورخارج شوند

مشمولين بر اساس قوانين سازمان نظام وظيفه مي توانند از كشورخارج شوند
به منظور تسهيل در اعزام دانشجويان به عتبات عاليات براي شركت در پياده روي اربعين حسيني ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با همكاري سازمان وظيفه عمومي اقدام به درخواست صدور مجوز خروج از كشور دانشگاهيان مي نمايد.

به منظور تسهيل در اعزام دانشجويان به عتبات عاليات براي شركت در پياده روي اربعين حسيني ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با همكاري سازمان وظيفه عمومي ناجا اقدام به درخواست صدور مجوز خروج از كشور دانشگاهيان مي نمايد.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان فقط براي دانشجوياني كه توسط كاروان ها و يا تشكل هاي مجاز در دانشگاه ها اعزام مي شوند، پس از دريافت تعهد نامه هاي محضري لازم و در صورت مجاز بودن به خروج توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا اقدام به دريافت مجوز مي نمايد. بنابراين دانشجوياني كه به صورت انفرادي اعزام مي شوند مشمول اين طرح نبوده و مي بايست با سپردن وثيقه نزد سازمان وظيفه عمومي ناجا نسبت به دريافت مجوز اقدام نمايند.

بديهي است گرفتن مجوز خروج از كشور براي دانشجويان مشمول بر اساس قوانين سازمان نظام وظيفه بوده و هر متقاضي مي بايست بر اساس شرايط ذكر شده در سايت سازمان نظام وظيفه اقدام به ثبت معافيت تحصيلي كرده و مهلت سنوات تحصيلي داشته باشد كه شرايط آن در لينك زير آورده شده است.

گفتني است؛كليه اطلاعيه ها و اخبار مبتني بر صدور مجوز خروج از كشور بدون طي مراحل و سپردن وثيقه غير معتبر و كذب بوده و از دانشجويان مشمول تقاضا مي شود از مراجعه بدون رعايت شرايط و قوانين به سازمان نظام وظيفه و دفاتر دانشگاه ها خودداري نمايند.

شايان ذكر است پانزدهمين دوره عتبات دانشگاهيان تا 20 آبان ماه ادامه دارد و ثبت نام شانزدهمين دوره عتبات عاليات از اواخر آذر ماه در سايت لبيك آغاز خواهد شد كه زمان دقيق آن متعاقبا از سايت لبيك به نشاني www.labbayk.ir اطلاع رساني خواهد شد.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.