پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ثبت نام 550 هزار نفر در سماح / زائران اربعین از مراجعه مستقیم به کنسولگری های عراق خودداری کنند

ثبت نام 550 هزار نفر در سماح / زائران اربعین از مراجعه مستقیم به کنسولگری های عراق خودداری کنند

معاون امور حج و زیارت سازمان حج از ثبت نام بیش از 550 هزار نفر در سامانه سماح خبر داد و گفت: مشتاقان زیارت اربعین برای دریافت روادید از مراجعه مستقیم به کنسولگری های عراق خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حمید محمدی صبح امروز(شنبه) از ثبت نام بیش از 550 هزار نفر از مشتاقان زیارت اربعین در سامانه سماح خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در حال نزدیک شدن به ایام اربعین هستیم ، مشتاقان حضور در مراسم پیاده روی اربعین ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و هرچه زودتر نسبت به ثبت نام در سامانه سماح و تحویل مدارک خود به دفاتر خدمات زیارتی که در سامانه انخاب کرده اند، اقدام نمایند تا در اولین فرصت روادید اربعین برای آنان صادر شود.

وی افزود: با توجه به اینکه کار صدور روادید زائران اربعین در 16 دفتر ثابت و موقت کنسولگری عراق در حال انجام است، اما لازم نیست زائران به این دفاتر مراجعه کنند و تنها برای انجام مراحل دریافت ویزای خود به سامانه سماح و یا دفاتر مجاز خدمات زیارتی سراسر کشور مراجعه نمایند.

مشتاقان حضور در مراسم پیاده روی اربعین می توانند با مراجعه به سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir  نسبت به ثبت نام برای سفر زیارتی اربعین اقدام نمایند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.