پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

قابل توجه مشتاقان زیارت اربعین که ویزای خود را خارج از سماح دریافت کرده اند

قابل توجه مشتاقان زیارت اربعین که ویزای خود را خارج از سماح دریافت کرده اند

سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای اعلام کرد: مشتاقان زیارت اربعین که ویزای خود را خارج از سامانه سماح دریافت کرده اند، بدون پرداخت حق کارگزاری اطلاعات خود را در سامانه سماح درج نمایند و با پرداخت هزینه بیمه و خدمات درمانی (248.000ریال) ، از این خدمات بهره مند گردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، در اطلاعیه این سازمان آمده است: با توجه به اینکه طبق مصوبه ستاد مرکزی اربعین تمامی زائرینی که قصد شرکت در مراسم اربعین سالجاری را دارند می بایست در سامانه سماح ثبت نام نماید، به اطلاع می رساند این قابلیت هم اکنون در سامانه سماح فراهم گردیده است تا حتی زائرینی هم که روادید خود را خارج از سامانه سماح دریافت نموده اند، بدون پرداخت حق‌الزحمه کارگزاری (مبلغ 100.000ریال) بتوانند اطلاعات خود را در سامانه ثبت نام نمایند.

بدیهی است با توجه به اینکه طبق نظر ستاد مرکزی اربعین بیمه و خدمات درمانی الزامی می باشد این دسته از زائرین با ثبت نام در سامانه می بایست هزینه بیمه و خدمات درمانی (248.000ریال) را پرداخت نمایند. همچنین چنانچه ثبت نام زائر توسط دفتر زیارتی انجام شود مبلغ 20.000ریال نیز به عنوان حق الزحمه ثبت نام به حساب کارگزار بر مبلغ فوق افزوده و واریز خواهد شد.

لازم به ذکر است در سامانه سماح به صورت پیش فرض برای همه ثبت نام کنندگان تیک اخذ روادید درج شده است لیکن چناچه زائر تقاضای روادید نداشته باشد می تواند تیک گزینه اخذ روادید را بردارد. 


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.