پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سوء استفاده از گفتارها حربه دشمن براي ايجاد تفرقه است

سوء استفاده از گفتارها حربه دشمن براي ايجاد تفرقه است

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت گفت: توطئه افكني با سوءاستفاده از نقل ها و گفتارها حربه دشمن براي ايجاد تفرقه و نفاق در بين امت اسلامي است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام و المسلمين سيدعلي قاضي عسكر امروز در ديدار با روحانيون و مبلغين استان خراسان شمالي اعزامي به مراسم اربعين كه در محل حوزه علميه امام صادق (ع) برگزار شد منشاء تروريسم را وهابيت ذكر كرد و افزود: حضور روحانيت در دنيا روز به روز بيش از گذشته احساس مي شود.


وي گفت: روحانيون بايد با ارتقاي فكري در مسائل روز جامعه و مرتبط با امور ديني، مهارت در سخنوري و ارتباط با مردم اجازه سوء استفاده و بهره برداري به دشمن براي ايجاد توطئه را ندهند.

نماينده ولي فقيه با اشاره به اينكه دشمن بدنبال فتنه انگيزي وهدف قراردادن نسل جوان و ايجاد شبهه در دين ومراسم عزاداري است، تصريح كرد: توطئه افكني با سوءاستفاده از نقل ها، سخنان و گفتارها از حربه هاي دشمن براي فريفتن نسل جوان و ايجاد تفرقه و نفاق در بين امت اسلامي است.

وي با اشاره به تاكيد امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر وحدت امت اسلامي و تقريب مذاهب اسلامي، خاطرنشان كرد: در شرايط فعلي كه دشمن در تلاش براي نفوذ است بايد نيازهاي مخاطبين شناسايي و روحانيت نيازهاي آن ها را برآورده كند.

حجت الاسلام قاضي عسكر در ادامه اشاعه و ترويج نقل قول هاي نادرست از ائمه معصومين را مصداق بارز سوء استفاده دشمنان از مكتب ديني دانست و تصريح كرد: گاهي مطالبي بدون استناد با نقل هايي ضعيف و نادرست بيان مي شود كه در ذهن مردم موهن جلوه مي كند.

نماينده ولي‌فقيه در امور حج و زيارت بر اهميت استفاده از فرصت اجتماع بزرگ اربعين براي پيش بُرد اسلام و مكتب اهل بيت تاكيد كرد وگفت: اين پياده روي، فرصتي براي دفع فتنه ها و شبهاتي است كه دشمنان در بين مردم بويژه جوانان اشاعه مي دهند.

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت با اشاره به نزديك بودن مراسم اربعين حسيني، معرفت افزايي، برپايي نماز اول وقت، تلاش براي شناخت ائمه معصومين، پيروي از سيره اخلاقي و عملي را خواستار شد.

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت در سفري 2 روزه، سه شنبه وارد بجنورد مركز استان خراسان شمالي شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.