پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اطلاعيه روابط عمومي وزارت اطلاعات

دستگيري اعضاي شبكه هاي جعل ويزا و مانيفست كشور عراق

دستگيري اعضاي شبكه هاي جعل ويزا و مانيفست كشور عراق

وزارت اطلاعات اعلام کرد: با پيگيري هاي اطلاعاتي و تلاش بی وقفه و خالصانه سربازان گمنام امام زمان (عج) چند شبكه از جاعلين اسناد و مدارك رسمي که نسبت به جعل ویزای کشور عراق بویژه ويزاي اربعين اقدام نموده بودند، مورد شناسايي و ضربه اطلاعاتی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ، در متن اطلاعیه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران آمده است : 

بسم الله الرحمن الرحيم

به استحضار ملت شريف و ولايت مدار ايران اسلامي مي رساند: با پيگيري هاي اطلاعاتي و تلاش بي وقفه و خالصانه سربازان گمنام امام زمان (عج) چند شبكه از جاعلين اسناد و مدارك رسمي، كه از اعتقادات و احساسات پاك مردم به سيد و سالار شهيدان اباعبدالله الحسين عليه السلام سوء استفاده كرده و نسبت به جعل ويزاي كشور عراق خصوصا در ايام اربعين اقدام نموده بودند، مورد شناسايي و ضربه اطلاعاتي قرار گرفتند.

از اين شبكه ها تعداد بسياري ويزا، مانيفست گروهي و مهر جعلي كشف و ضبط گرديد و مقادير زيادي ويزاي جعلي صادره براي تردد به كشور عراق در اربعين حسيني توقيف شده است.

وزارت اطلاعات ضمن هشدار به كساني كه قصد سوء استفاده از احساسات پاك مردم در ايام اربعين براي كسب منافع نامشروع خود دارند، از عموم هموطنان عزيز كه خواستار سفر به عتبات عاليات هستند مي خواهد كه با ثبت نام در سامانه سماح براي اخذ ويزا از مبادي رسمي و شركت هاي مجاز معرفي شده از طرف سازمان حج و زيارت اقدام نمايند و همچنين به اطلاعيه هاي صادره از طرف ستاد مركزي اربعين توجه ويژه داشته باشند. ضمنا تلفن 113 در سراسر كشور آماده دريافت هرگونه خبر در اين رابطه مي باشد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.