پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

معاون سازمان حج و زیارت :

ثبت نام 680 هزار نفر از مشتاقان زیارت اربعین در سماح /ثبت نام کنندگان در اسرع وقت مدارک خود را به دفاتر زیارتی تحویل دهند

ثبت نام 680 هزار نفر از مشتاقان زیارت اربعین در سماح /ثبت نام کنندگان در اسرع وقت مدارک خود را به دفاتر زیارتی تحویل دهند

معاون امور حج و زیارت سازمان حج  از نام نویسی 680 هزار نفر در سامانه سماح خبر داد و گفت: ثبت نام کنندگان در اسرع وقت مدارک خود را برای صدور ویزای اربعین به دفاتر زیارتی تحویل دهند.

حمید محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، در  خصوص تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه سماح گفت: استقبال مشتاقان زیارت اربعین برای ثبت نام در سامانه همچنان رو به افزایش است و تا ظهر امروز بیش از 680 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کره اند.

وی در سخنانش به مشتاقان زیارت اربعین توصیه کرد : مشتاقان زیارت اربعین  برای اخذ روادید فقط به سامانه سماح (samah.haj.ir) به عنوان کانال رسمی مراجعه نمایندو ثبت­ نام در سامانه سماح را به فوریت انجام دهند و کار را به روزهای آخر وانگذارند.

معاون سازمان حج و زیارت همچنین به زائران توصیه کرد: مشتاقان زیارت اربعین مراحل ثبت ­نام خود را با پرداخت هزینه­ های مرتبط بر روی سامانه و با استفاده از کارت بانکی تکمیل نمایند همچنین با انتخاب نزدیک­ترین دفتر زیارتی در سامانه سماح، مدارک خود را به سرعت به دفتر مذکور تحویل دهند تا روادید در اولین فرصت اخذ و توسط همان دفتر زیارتی به ایشان عودت داده شود.

آقای محمدی در ادامه تأکید کرد: با توجه به هشدارهای مسئولین مرتبط برای گرفتار نشدن در دام باندهای جاعل ویزا، مشتاقان زیارت اربعین  از مراجعه به افراد و مراکز غیر مجاز هوشیارانه پرهیز نموده و صرفاً در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir ثبت ­نام نمایند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.