پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

معاون سازمان حج و زیارت:

خانمها 33 درصد و آقایان 67 درصد ثبت نام کنندگان سماح را تشکیل می دهند

خانمها 33 درصد و آقایان 67 درصد ثبت نام کنندگان سماح را تشکیل می دهند

معاون سازمان حج و زیارت از ثبت نام بیش از 680 هزار نفر در سماح تا بعدازظهر امروز خبر داد و گفت: زائران اربعین با ثبت نام در سماح اطمینان خواهند داشت که از مسیر درست و امن دریافت ویزای اربعین اقدام کرده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حمید محمدی بعد از ظهر امروز-دوشنبه دهم آبان ماه- با بیان این مطلب که 685 هزار نفر از مشتاقان زیارت اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند، گفت: بانوان 33  درصد ثبت نام کنندگان سماح و آقایان 67 درصد ثبت نام کنندگان سماح را تشکیل می دهند.

وی در خصوص مزایای ثبت نام زائران در سامانه سماح توضیح داد: سامانه سماح مطمئن ترین کانال دریافت روادید برای زائران اربعین است و با توجه به اطلاعیه اخیر وزارت اطلاعات کشورمان در خصوص شناسایی و دستگیری جاعلان ویزای عتبات و اربعین که شب گذشته منتشر شد، فرصت طلبان در کمین زائران اربعین هستند که زائران با ثبت نام در سماح اطمینان خواهند داشت که از مسیر درست اقدام کرده اند.

معاون سازمان حج و زیارت بهره مندی از پوشش بیمه ای و درمانی برای ثبت نام کنندگان در سامانه سماح را دیگر مزیت نام نویسی در این سامانه برشمرد.

محمدی همچنین یادآور شد: ثبت نام کنندگان در سماح وجه ریالی معادل هزینه ارزی دریافت ویزای اربعین را از طریق درگاه بانکی تعبیه شده در سامانه سماح بصورت آنلاین پرداخت می کنند و نیازی نیست که بدنبال تهیه ارز در بازار باشند و یا وجهی را بصورت نقدی پرداخت نمایند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.