پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پیش ثبت نام زائرین فارس به بیش از 71000 نفر رسید

پیش ثبت نام زائرین فارس به بیش از 71000 نفر رسید
ه گزارش روابط عمومی حج و زیارت فارس ، در روز دوشنبه مورخ 1395/08/10علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت در گفتگو با رسانه های گروهی و روزنامه های محلی استان با اشاره به اینکه تاکنون 71 هزار نفر برای پیاده‌روی اربعین در استان فارس ثبت نام کردند، گفت: 37922 ویزا صادر شده است.



علیرضا زینلی در گفت‌وگو با با رسانه های گروهی و روزنامه های محلی استان ، با اشاره به اینکه تاکنون 71هزار نفر برای پیاده‌روی اربعین در استان فارس ثبت نام کردند اظهار داشت: این تعداد در قالب 13 هزار و 500 گروه ثبت نام کردند و تاکنون بیش از 37900 ویزا صادر شده است.

وی با بیان اینکه اعزام از 20 آبانماه در استان فارس آغاز می شود ، گفت: آخرین مهلت ثبت نام 24 آبان ماه است و از زائران تقاضا می‌شود که ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

مدیر حج و زیارت استان فارس با بیان اینکه نمایندگی کنسولگری عراق در استان فارس راه‌اندازی شده است، افزود: علاوه بر زائران استان فارس، زائران استان‌بوشهر نیز از طریق کنسولگری می‌توانند جهت اخذ ویزا برای ثبت نام پیاده‌روی اربعین اقدام کنند.

زینلی با بیان اینکه زائران نباید هیچ‌گونه وجه دستی پرداخت کنند، خاطرنشان کرد: مبلغ ثبت‌نام از سوی سازمان حج و زیارت 40 دلار اعلام شده که این کار به‌صورت خودکار در سیستم انجام می‌شود و نیاز به تبدیل ریال به دلار توسط زائران نیست.

وی تصریح کرد: در استان فارس 140 دفتر خدماتی زیارتی مجاز و همچنین 10 نمایندگی ثبت نام به عتبات وجود دارد که زائران باید به این دفاتر مراجعه کرده و از اعتماد به افراد سودجو پرهیز کنند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.