پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همایش متمرکز زائرین اربعین حسینی استان قزوین برگزار شد

همایش متمرکز زائرین اربعین حسینی استان قزوین برگزار شد

همایش متمرکز زائرین اربعین سال 95 استان قزوین در  95/8/14 در محل مصلای نماز جمعه قزوین (مسجدالنبی) با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان و حج و زیارت قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، در این همایش حجت الاسلام و المسلمین نظری معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان دقایقی در خصوص اهم کارهایی که اداره کل تبیلغات اسلامی استان در قالب کمیته فرهنگی زائرین اربعین برای زائرین انجام داده توضیحاتی را ارائه نمودند.

سپس سرگرد صالحی از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، در خصوص مجازات حمل مواد مخدر زائرین به کشور عراق، تبعات اعزام غیرقانونی و بدون ویزا و توصیه های مربوط به امنیت زائرین به ایراد سخنرانی پرداختند.

در پایان نیز حجت الاسلام و المسلمین نعمت اللهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان دقایقی در خصوص فضیلت زیارت امام حسین(ع) در ایام  اربعین سخنرانی نمودند.

 


جلسه کمیته اعزام زائرین اربعین استان قزوین برگزار شد                                                                                                                                                                            

 کلانتری مدیر حج و زیارت استان قزوین هدف از تشکیل این جلسه را هماهنگی جهت ساماندهی حمل و نقل  اعزام زائرین اربعین و همچنین برپایی موکب در شهر آوج جهت خدمت رسانی به زائرین و بدرقه آنان دانسته و بیان نمودند دستگاههای اجرایی استان نیز در حد توان توان جهت برپایی این موکب کمک نمایند.

در ادامه کریمی مسئول راهیان نور سپاه استان و همچنین مسئول پیگیری این موکب نیز نیازمندیهای این موکب را توضیح داده و  نمایندگان دستگاههای حاضر در جلسه نیز اهم کمکهایی که در این راستا را که در توان آن دستگاه بود را بیان نمودند.

 

 

 

                                                                                                                                                                            

 

 

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.