پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سفر رئیس سازمان حج و زیارت به عراق ؛

هتل بزرگ کربلا فردا افتتاح می شود

هتل بزرگ کربلا فردا افتتاح می شود

رئیس سازمان حج و زیارت ظهر امروز برای بازدید از پروژه های در حال اجرا در شهرهای مقدس عراق و همچنین افتتاح هتل بزرگ کربلا راهی عراق شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ مهندس سعید اوحدی که ظهر امروز –شنبه 15 آبان ماه- برای بازدید ازپروژه های در حال اجرا در نجف  و کربلا و همچنین شرکت در مراسم افتتاح هتل «کربلا دُوَلی» در کربلای معلی راهی کشور عراق شد، در ورود به فرودگاه نجف اشرف مورد استقبال سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف و مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف و مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق و دیگر مسئولان ایرانی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان حج و زیارت در برنامه سفرش به عراق، پس از زیارت بارگاه مطهر مولای متقیان ، بعد از ظهر امروز از پروژه احداث آشپزخانه پخت صنعتی ابوتراب 2 در نجف اشرف که ظرفیت پخت 40 هزار غذا در هر وعده را خواهد داشت، بازدید بعمل آورد.

این گزارش حاکی است در این بازدید که حجت الاسلام احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و طرف های عراقی مشارکت کننده در این طرح، رئیس سازمان حج را در آن همراهی کردند، مهندسین پروژه گزارشی از پیشرفت اجرایی کار به رئیس سازمان حج و زیارت ارائه کردند.

مهندس اوحدی در ادامه برنامه سفرش از پروژه ساخت هتل امام علی(ع) در نجف اشرف که بزرگترین هتل این شهر مقدس با ظرفیت 280 اتاق و 800 تخت است، بازدید بعمل آورد.

رئیس سازمان حج و زیارت بعد از بازدید از پروژه های نجف اشرف که بمنظور توسعه زیر ساختهای رفاهی و خدمات زائران عتبات در حال اجرا است، این شهر مقدس را به مقصد کربلای معلی ترک کرد.

محمد جواد دانشیار مدیر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق در این خصوص به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت گفت: هتل «کربلا دُوَلی» در کربلای معلی فردا با حضور رئیس سازمان حج و زیارت افتتاح خواهد شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.