پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

شمار ثبت نام های سماح در آستانه یک میلیون نفر

شمار ثبت نام های سماح در آستانه یک میلیون نفر

معاون سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه مشتاقان زیارت اربعین ثبت نام و تحویل مدارک خود را به روزهای آخر موکول نکنند، از ثبت نام 965 هزار نفر در سامانه سماح خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ «حمید محمدی» از ثبت نام 965 هزار نفر از مشتاقان زیارت اربعین در سامانه سماح سازمان حج و زیارت خبر داد و گفت: کسانی که در سماح ثبت نام کرده ولی هنوز مدارک خود را به دفاتر زیارتی ارائه نکرده اند هرچه سریعتر نسبت به این مهم اقدام نمایند تا ویزای آنان بموقع صادر شود.

وی همچنین به تجمیع مراحل ثبت نام زائران در سماح اشاره کرد و افزود: از فردا صبح زائران اربعین می توانند با مراجعه به 2300 دفاتر خدمات زیارتی مراحل ثبت نام اولیه و تحویل مدارک(گذرنامه و دو قطعه عکس) را بصورت یکجا انجام دهند.

معاون امور حج و زیارت سازمان حج ادامه داد: با توجه به هماهنگی با کمیته حمل و نقل و مجموعه راهیان نور، زائران در صورت تمایل کاروان بندی شده و از شهرهای محل سکونت به مرزها انتقال داده خواهند شد.

آقای محمدی به زائران اربعین توصیه کرد: بهیچ وجه بدون ویزا به مرزها عزیمت ننمایند و با توجه به امکان فراهم شده در سامانه سماح در شهرهای خودشان ویزا را دریافت کنند.

وی همچنین توضیح داد: لیست 2300 دفتر خدمات زیارتی در سامانه سماح به نشانی https://samah.haj.ir و پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نشانی hajnews.ir قابل مشاهده خواهد بود که زائران می توانند برای ثبت نام و تحویل مدارک خود به این دفاتر مراجعه نمایند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.