پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

700 هزار ویزا اربعین برای ثبت نام کنندگان سماح صادر شده است

700 هزار ویزا اربعین برای ثبت نام کنندگان سماح صادر شده است

رئیس سازمان حج و زیارت از صدور بیش از 700 هزار ویزا برای زائران اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ مهندس سعید اوحدی با بیان اینکه در این مقطع زمانی نسبت به زمان مشابه در سال گذشته شاهد افزایش 40 درصدی ثبت نام ها در سماح بوده ایم، گفت: تا این لحظه بیش از 700 هزار ویزای اربعین در 16 دفتر کنسولگری عراق  برای ثبت نام کنندگان در سامانه سماح صادر شده است و خصوص صدور ویزا مشکلی وجود ندارد.

وی  با بیان اینکه 30 درصد ثبت نام کنندگان سماح را خانم ها و 70 درصد را آقایان تشکیل می دهند، اظهار داشت: بر اساس آمار سامانه سماح فردا و پس فردا روزهای پرکاری برای سه مرز خواهد بود. سامانه سماح نشان می دهد فردا حدود 300 هزار نفر از مرزهای کشور به سمت عراق اعزام می شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص آخرین مهلت نام نویسی در سامانه سماح بیان کرد: از دو روز گذشته تمهیداتی فراهم شده تا فرآیند ثبت نام و تحویل مدارک زائران بصورت همزمان در 2300 دفتر زیارتی انجام گیرد . فعالیت کنسولگری ها برای صدور ویزا تا 28 آبان ماه ادامه خواهد داشت اما زائران ثبت نام های خود را به روزهای آخر موکول نکنند تا با مشکل صدور ویزا مواجه نشویم.

وی در پایان با اشاره به استقبال : پیش بینی می شود بیش از دو میلیون نفر از زائران ایرانی در همایش پیاده روی اربعین حضور پیدا کنند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.