پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان حج و زیارت از مرز مهران

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان حج و زیارت  از مرز مهران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: زائران مسئولان اجرایی برای ایجاد تسهیلات بیشتر برای عبور از مرز همکاری کنند و به‌هیچ‌عنوان بدون گذرنامه و روادید به مرزها مراجعه نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، «سید رضا صالحی امیری» در بازدید از مرز بین‌المللی مهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرز مهران با محدودیت‌های زیادی مواجه است این در حالی است که حجم وسیعی از زائران حدود 800 هزار نفر از این مرز عبور کرده‌اند ولی تقاضا برای تردد از این مرز همچنان زیاد است و مردم و مسئولان استان ایلام با همه توان در خدمت زائران اربعین هستند و ظرفیت تمامی دستگاه‌ها برای اینکه مشکلات این مرز برطرف شود، بسیج شده است.  

وی بابیان اینکه  بابیان اینکه ظرفیت و امکانات استان ایلام با نیازهای جمعیت بسیار بالای زائران فاصله زیادی دارد و دولت تمام همت خود را برای رفع این مشکلات بکار می‌گیرد افزود: فردا در جلسه هیات دولت گزارشی از وضعیت این سه مرز به رئیس‌جمهوری ارائه می‌شود.

صالحی امیری از زائران اربعین حسینی درخواست کرد: با مسئولان اجرایی برای ایجاد تسهیلات بیشتر برای عبور از مرز همکاری کنند و به‌هیچ‌عنوان بدون گذرنامه و روادید به مرزها مراجعه نکنند زیرا مسئولان ایران و عراق به‌شدت مانع خروج افراد بدون مدارک معتبر خواهند شد ضمن اینکه خدمات‌رسانی به دیگر زائران را هم با اختلال مواجه می‌کنند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.