پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازگشت يك ميليون و 375 هزار زائر / امروز آخرين فرصت خروج زائران اربعين از كشور

بازگشت يك ميليون و 375 هزار زائر / امروز آخرين فرصت خروج زائران اربعين از كشور
سخنگوي ستاد مركزي اربعين از بازگشت يك ميليون 375 هزار زائر اربعين به كشور خبر داد و گفت: هموطناني كه رواديد اربعين دارند، تنها تا پايان امروز فرصت دارند تا از طريق مرزها به عراق سفر كنند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت، حميد گودرزي سخنگوي ستاد مركزي اربعين در گفت وگو با راديو اربعين گفت: خوشبختانه وضعيت در سه مرز مهران، چذابه و شلمچه عادي است و ورود زائران به كشور با سرعت بيشتري در حال انجام است.

وي با بيان اينكه در ايام اربعين حدود دو ميليون و 100 هزار زائر ايراني براي زيارت از مرزهاي سه گانه خارج شدند، اظهار داشت: تاكنون يك ميليون و 375 هزار نفر از زائران از طريق مرزها به ايران اسلامي بازگشته اند.

گودرزي گفت: حدود 700 هزار زائر ايراني هنوز در كشور عراق حضور دارند كه اين عزيزان از زمان ورودشان به كشور عراق تا زمان خروج 20 روز فرصت دارند تا به ايران اسلامي بازگردند.

وي از زائراني كه قصد دارند از مرز هاي كشور با وسايل نقليه شخصي به محل اقامت شان برگردند، خواست با صبر و حوصله رانندگي كنند و در صورت خستگي از رانندگي خودداري كرده و در موكب ها استراحت كنند.

سخنگوي ستاد مركزي اربعين از آمادگي1250 دستگاه اتوبوس براي انتقال زائران از مرزها به شهرهاي مختلف كشور خبر داد و افزود: عزيزاني كه رواديد اربعين دارند، تنها تا پايان امروز فرصت دارند تا از مرزها خارج شوند و از فردا خروج از كشور تنها با رواديد عادي انجام خواهد گرفت.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.